AndroidHealthClinic

eerste volledige kuur???

pusher

Cool Novice
Waardering
0
ik zou willen doen!
1/6 50mg ed
1/10 500mg test en ew
1/10 300mg tren en ew
8/12 50mg anavar
10/12 pregnyl
2/10 sth (100mcg ed)
nakuur met nolva's:cool:

• Topic Starter Topic Starter
ik ga van deze gebruik maken als ik weer op en top ben aangezien ik er eventjes uit ben geweest! dus geef ik mijn stats vanuit dat standpunt; 1.83m 85kg 22 jaar
en een dikke 3 jaar training waarvan 2 jaar zoals het moet zijn!
voor de mensen die vinden dat ik te vroeg kuur; zucht!! bespaar me jullie mening daarover!i'm already wasted ;-)

Laatst bewerkt:
pusher zei:
ik zou willen doen!
1/6 50mg ed
1/10 500mg test en ew
1/10 300mg tren en ew
8/12 50mg anavar
10/12 pregnyl
2/10 sth (100mcg ed)

Ik snap er geen ruk van,kerel...

1/6 50mg ed.......wat elke dag?

500 mg test en ew......wat is ew?

En sth 2/10 100mcg??

Bij sth heb je het over iu en igf over mcg dus..........maar wat je ook bedoelt....8 weken is voor sth te kort en voor igf te lang dus ik vind je kuur er maar vaag uitzien...

snap er ook niks van,maar het feit dat je 5 verschillende produkten gaat gebruiken in een eerste kuur zegt al genoeg

pusher zei:
ik zou willen doen!
1/6 50mg ed
1/10 500mg test en ew
1/10 300mg tren en ew
8/12 50mg anavar
10/12 pregnyl
2/10 sth (100mcg ed)

Ik neem aan dat het eerste middel dianabol is ? Zo ja is 50 mg de eerste keer erg hoog.

Tren in je eerste kuur is te heftig.

STH in je eerste kuur is ongelofelijk. Zijn middelen als je stilt valt op de normale a.s.

Ik zou de anavar weg laten heeft weinig toegvoegde waarde.

Ga voor een stack test deca dianabol of als je voor wat meer kwaliteit wil gaan test bold winstrol.

met zwier eens, goede kuur zou idd test en bold zijn en geen DECA!!

Testo zei:
Ik snap er geen ruk van,kerel...

1/6 50mg ed.......wat elke dag?

500 mg test en ew......wat is ew?

En sth 2/10 100mcg??

Bij sth heb je het over iu en igf over mcg dus..........maar wat je ook bedoelt....8 weken is voor sth te kort en voor igf te lang dus ik vind je kuur er maar vaag uitzien...

Hij bedoelt hiermee test enanthaat elke week :)

vin t ook wel een beetje erg veel..
zwier z'n voorstel is beter ..
succes

Mijn god wat een eerste kuur haha.

daar krijg je monster triceps van ofniet mars.

Ja ongetwijfeld haha.

ik bedoel eerst volledige kuur! heb al eerder wat gehad maar niet om preus op te zijn! en wil nu eens deftig kuren daarmee 'eerste VOLLEDIGE kuur'en ik bedoel 50 mg winny tabs ed!

miss wel de sth ervan tussen laten en voor volgende keer houden! heb er trouwens maar voor 8 weken!ik dacht die anavar opt einde om er hard uit te komen! maar anyway zou ik graag de test tren en winny combi gebruiken! de test en deca heb ik al gehad maar heb alle gains terug verloren daar ik een breuk heb gehad en de rest heb verwaarloosd! dus geen sth en anavar zeggen jullie!

pusher zei:
ik bedoel eerst volledige kuur! heb al eerder wat gehad maar niet om preus op te zijn! en wil nu eens deftig kuren daarmee 'eerste VOLLEDIGE kuur'en ik bedoel 50 mg winny tabs ed!

Dat uitroepen teken is niet onze schuld hoor. Jij post 50 mg e.d dan moeten wij maar aanvoelen wat je daar mee bedoeld ?

Anavar en STH zijn gewoon 2 middelen die zo ver uit elkaar liggen. Anavar is het mildste wat je kan doen terwijl sth is voor gevorderde jongens.

Het komt er dus op neer dat je een kuur wilt doen met.

Test Enth Trenb enth wintrol tablets anavar tablets en sth ?

Voor een beginner is dit zat is een goed kuurtje voor massa....

1/4 30 mg DBOL ed
1/10 250mg test en ew
1/10 200mg deca en ew
6/10 pregnyl

nakuur met nolva's en clomid

hij heeft toch al meermaals gekuurd heeft hij in paar topics gezegd. dus een leek in het hele gebeuren zal hij niet zijn. ik zou het beetje simpeler houden en goedkoper.

1-4: 50mg Winstrol ed
1-10: 500mg Test E
1-10: 400mg Tren E
9-12: 50mg anavar/dag

13-16: Nakuur... + IGF 50mcg/dag

als je hier niet op KNALT dan weet ik het niet.

Beast N°1 zei:
hij heeft toch al meermaals gekuurd heeft hij in paar topics gezegd. dus een leek in het hele gebeuren zal hij niet zijn. ik zou het beetje simpeler houden en goedkoper.

1-4: 50mg Winstrol ed
1-10: 500mg Test E
1-10: 400mg Tren E
9-12: 50mg anavar/dag
13-16: Nakuur... + IGF 50mcg/dag
@ beast; was wel beeje onduidelijk van me, maar je hebt begrepen wat ik bedoel:p
ik zal hierop wel moeten gaan.kan haast niet wachten maar ga me eerst weer op 100% zetten en dan de groei erin! :D

Terug
Naar boven