XXL Nutrition

Nieuws Eerste weerbericht in boerka

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Commotie rond weerpraatje in boerka
De bestuursleden van de regionale omroep Télé Bruxelles gaan de voorzitter van de raad van bestuur en de algemeen directeur aan de tand voelen over de uitzending van het weerbericht gisteren door een vrouw in een boerka. Binnen de zender is een intern onderzoek gestart. De Brusselse Franstalige liberalen zeggen "geschandaliseerd" te zijn door de uitzending, die tot vanmorgen te zien was op de website van Télé Bruxelles.

Fadila
Sinds november geeft de omroep zijn kijkers de kans zelf het weerbericht te presenteren. In het spotje van gisteren was het de beurt aan een zekere Fadila, die de weersvoorspellingen voor vandaag in een boerka presenteerde. Bijgevolg was er enkel een stel ogen te zien.

Geen controle
Brussels parlementslid en bestuurslid Nathalie Gilson vraagt zich af welke controle er vanwege Télé Bruxelles bestaat op de uitzendingen. Ze herinnert eraan dat het dragen van een boerka niet toegelaten is in Brussel. Volgens de algemeen directeur van Télé Bruxelles, Marc De Haan, gaat het echter niet om een boerka, maar om "iemand met een sluier op het hoofd en voor het gezicht".

Shockerend
Het spreekt volgens De Haan voor zich dat het bewuste filmpje niet op antenne had mogen gaan, omdat het van dien aard is om de mensen te shockeren. Het programma wordt gemaakt door een extern producent, maar de interne controle heeft duidelijk niet naar behoren gewerkt. Daarom komt er nu dus een intern onderzoek. (belga/svm)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie.../18/Commotie-rond-weerpraatje-in-boerka.dhtml

...

Volgens de algemeen directeur van Télé Bruxelles, Marc De Haan, gaat het echter niet om een boerka, maar om "iemand met een sluier op het hoofd en voor het gezicht".

WTF is he babbling about :x
Dat ze maar hun vrouwonderdrukkend geloof maar ergens anders belijden, toch niet op staatstv ???

:roflol:

****ing
geniaal

-------------------

Ow en onverantwoord, vrouwonderdrukkend, k*tmoslims, allemaal eruit schoppen, leve het vlaams belang, schending van de vrijheid, we worden overlopen door de moslims, welkom in eurabië, weg met alle religie, hoe durven ze onder kinderen daaraan bloot te stellen, roxxe: "alleen in belgie", snel splitsen die handel, handen eraf zeg ik.

-------------------

Maar het blijft humor :roflol: vooral ook omdat blijkbaar niemand dat soort shit controleert.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het ook gewoon grappig eigenlijk, het bewijst wat voor een stelletje onbekwamen daar bij elkaar gegooid is :P

wanneer gaat iemand van DBB het weerbericht presenteren in posingslip? :p

Roxxe niks voor jou? ^^

zie het probleem hier niet echt hoor..

Ongelooflijk, dit op belgische tv.
Natuurlijk reageert er weer geen kat op aan de top. Zo kunnen ze weer langzaam als maar meer en meer hun cultuur op dringen aan ons.

Boerka => niet welkom op tv
voila daar heb je het

wat bezield die mensen toch om hun geloof aan ons op te dringen
we leven niet meer in de middeleeuwen

:roflol: dit had ik op de nederlandse tv moeten zien.

Hoop dat het snel op de nederlandse tv te zien is en er alleen maar Boerka's te zien zijn.De mensen willen de islam dus zullen ze het krijgen !

Laatst bewerkt:
denk dat het op de Nederlandse tv minder ongewoon is
jullie hebben toch shows zoals De meiden van Halal
en programa's die in het arabich ondertiteld worden
zie je bij mijn weet niet op de Belgische tv

ik zie ook niet in wat het probleem is.
Ze moeten zich integereren en nederlands leren en dan doen ze het en is dat weer een probleem.
belachelijke mensen die hier een probleem van maken.

Giant who cares.

Ik zie geen probleem.

ik zie ook niet in wat het probleem is.
Ze moeten zich integereren en nederlands leren en dan doen ze het en is dat weer een probleem.
belachelijke mensen die hier een probleem van maken.

Uhm, een boerka dragen in Brussel is verboden en dan kwak je zo'n vuilniszak neer op de Brusselse TV. Ik zeg: dikke vette boete dat ze het wel leren.

Uhm, een boerka dragen in Brussel is verboden en dan kwak je zo'n vuilniszak neer op de Brusselse TV. Ik zeg: dikke vette boete dat ze het wel leren.

ieder zijn mening, een mens die zich wil integreren noem ik progressief en verstandig, jij noemt het een vuilniszak...

ieder zijn mening, een mens die zich wil integreren noem ik progressief en verstandig, jij noemt het een vuilniszak...
Vreemde vorm van definitie van integreren houd jij er op na. De burka is een overblijfsel van mannelijke onderdrukking jegens vrouwen in de moslimlanden. Men importeert dus middeleeuwse/achterlijke/discriminerende gebruiken, brengt deze (tegen de wet) op TV en al wat jij kan zeggen is 'er is geen probleem' tjonge jonge sommigen zijn echt niet goed bij hun hoofd ??? Als we jullie linksen zouden involgen is het hier inderdaad Eurabia binnen enkele decennia.

Nu was dit natuurlijk gewoon een domme fout van de TV zender, maar het bewijst wel de enorme laksheid die er is in Brussel, wat sowieso al een islamitische stad aan het worden is. Men heeft berekend dat de moslims binnen 10 jaar daar de meerderheid van de bevolking uitmaken. Er staat ons nog een hoop ellende te wachten als die voorspelling uitkomt.

Terug
Naar boven