MuscleMeat

Nieuws Eerste weerbericht in boerka

snap niet wat het weerbericht met het geloof van een bevolking te maken heeft
kan er even goed en pastoor het weer aan kondigen met een houten kruis om zen nek
is even stom dan
het feit dat ze een burka dragen vind ik niet dat ze tonen dat ze willen intigreren

Ga toch weg man, met je integreren. Integreren met een vuilniszak is geen integreren.

toch wel, je vrouw gaat toch ook niet ginder met een vuilniszak op haar hoofd naar turkije.
Als het is om ongegronde racisitische praatjes te verkopen mag je zelf weggaan.

toch wel, je vrouw gaat toch ook niet ginder met een vuilniszak op haar hoofd naar turkije.
Als het is om ongegronde racisitische praatjes te verkopen mag je zelf weggaan.

Ow jee, we kunnen niet normaal een discussie aangaan dus gaan we mensen maar racist noemen. Hoe triest kan je zijn.

snap niet wat het weerbericht met het geloof van een bevolking te maken heeft
kan er even goed en pastoor het weer aan kondigen met een houten kruis om zen nek
is even stom dan
het feit dat ze een burka dragen vind ik niet dat ze tonen dat ze willen intigreren

mij kan het niet veel schelen, laten ze maar iemand met een boerka, een pastoor of whatever het weer presenteren het is toch maar voor een keertje

de constante vluchtelingenstroom is een probleem, de criminele rondhangende marokanen zijn een probleem maar hier zie ik toch echt niets fout in...

een boerka onderdrukt mss vrouwen ja maar ik veronderstel dat er niet veel aan verandert of we die het weer nu wel of niet laten presenteren

mij kan het niet veel schelen, laten ze maar iemand met een boerka, een pastoor of whatever het weer presenteren het is toch maar voor een keertje

de constante vluchtelingenstroom is een probleem, de criminele rondhangende marokanen zijn een probleem maar hier zie ik toch echt niets fout in...

een boerka onderdrukt mss vrouwen ja maar ik veronderstel dat er niet veel aan verandert of we die het weer nu wel of niet laten presenteren

Ik denk van wel. Het is het principe. Door dit toe te laten, is het alsof we bijna goedkeuren dat vrouwen in boerka mogen. Het begint met een boerka op tv maar wat is het volgende? Jihad oproepen via omroep?

Wil maar zeggen dat we duidelijk moeten maken dat in onze samenleving een boerka niet normaal is! Dit moet dus ook niet op tv vertoont worden.

• Topic Starter Topic Starter
CoachDO heeft het begrepen. Door dit toe te laten, schep je de indruk dat 'burkadragers' een deel van de samenleving mogen zijn. Immers je geeft ze de vrijheid om zich als individu te presenteren. Terwijl we juist met alle wettelijke mogelijkheden zouden moeten voorkomen dat deze zaken nog voorkomen in onze maatschappij. Onze voorouders draaien zich soms in hun graf denk ik, als ze zien hoe de verworven rechten waarvoor zij gevochten hebben, vandaag de dag met de voeten worden getreden.

Bwa, ik zou er niet om rouwen moest Frank Deboosere in een boerka het weerbericht presenteren.:D

Ow jee, we kunnen niet normaal een discussie aangaan dus gaan we mensen maar racist noemen. Hoe triest kan je zijn.

zelfkennis is het begin van de wijsheid.
Een boerka een vuilniszak noemen is racistisch.
Maar dit heeft niets te maken met de beginpost.

denk dat het op de Nederlandse tv minder ongewoon is
jullie hebben toch shows zoals De meiden van Halal
en programa's die in het arabich ondertiteld worden
zie je bij mijn weet niet op de Belgische tv

Arabisch onderiteld? Hooguit bij de NMO en dat moeten ze zelf weten vind ik. Meiden van Halal is verder een achterlijk programma, belachelijk dat ze zulke conservatieve troela's zendtijd geven.

Met een burka presenteren lijkt me overigens meer een provocatie, ook als het gaat om andere gezichtsbedekking.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk van wel. Het is het principe. Door dit toe te laten, is het alsof we bijna goedkeuren dat vrouwen in boerka mogen. Het begint met een boerka op tv maar wat is het volgende? Jihad oproepen via omroep?

Wil maar zeggen dat we duidelijk moeten maken dat in onze samenleving een boerka niet normaal is! Dit moet dus ook niet op tv vertoont worden.

90% van wat er op de TV is zou niet moeten worden vertoond. Persoonlijk kan ik er wel om lachen. 't Is te hopen dat er een lekker wijf als protestactie naakt het weerbericht gaat presenteren. Een dialoog is altijd goed :D

Terug
Naar boven