- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ieder zijn mening, een mens die zich wil integreren noem ik progressief en verstandig, jij noemt het een vuilniszak...
Ga toch weg man, met je integreren. Integreren met een vuilniszak is geen integreren.
toch wel, je vrouw gaat toch ook niet ginder met een vuilniszak op haar hoofd naar turkije.
Als het is om ongegronde racisitische praatjes te verkopen mag je zelf weggaan.
ik zie ook niet in wat het probleem is.
Ze moeten zich integereren en nederlands leren en dan doen ze het en is dat weer een probleem.
belachelijke mensen die hier een probleem van maken.

snap niet wat het weerbericht met het geloof van een bevolking te maken heeft
kan er even goed en pastoor het weer aan kondigen met een houten kruis om zen nek
is even stom dan
het feit dat ze een burka dragen vind ik niet dat ze tonen dat ze willen intigreren
mij kan het niet veel schelen, laten ze maar iemand met een boerka, een pastoor of whatever het weer presenteren het is toch maar voor een keertje
de constante vluchtelingenstroom is een probleem, de criminele rondhangende marokanen zijn een probleem maar hier zie ik toch echt niets fout in...
een boerka onderdrukt mss vrouwen ja maar ik veronderstel dat er niet veel aan verandert of we die het weer nu wel of niet laten presenteren
Ow jee, we kunnen niet normaal een discussie aangaan dus gaan we mensen maar racist noemen. Hoe triest kan je zijn.
denk dat het op de Nederlandse tv minder ongewoon is
jullie hebben toch shows zoals De meiden van Halal
en programa's die in het arabich ondertiteld worden
zie je bij mijn weet niet op de Belgische tv
Wahahahaha het idee alleen alBwa, ik zou er niet om rouwen moest Frank Deboosere in een boerka het weerbericht presenteren.![]()
Ik kan die vent sowieso niet hebben, zie liever die blonde (ff naam kwijt).Wahahahaha het idee alleen alIk kan die vent sowieso niet hebben, zie liever die blonde (ff naam kwijt).

Ik denk van wel. Het is het principe. Door dit toe te laten, is het alsof we bijna goedkeuren dat vrouwen in boerka mogen. Het begint met een boerka op tv maar wat is het volgende? Jihad oproepen via omroep?
Wil maar zeggen dat we duidelijk moeten maken dat in onze samenleving een boerka niet normaal is! Dit moet dus ook niet op tv vertoont worden.

Je moet dat stukje eens proberen lezen, worst translation ever.