XXL Nutrition

Eerte kuur

Wunderboy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Hey allemaal
Ben nieuw hier op DBB. Ben 33 jaar en train al verscheidene jaren. Lengte is 1m87 en gewicht is 86kg met 13% BF. Ik heb al veel nuttige informatie gelezen hier.
Ben van plan een eerste kuurtje ooit te nemen met Winstrol only of Boldenon only.
Geen echte massabouwers naar ik gelezen heb, maar de bedoeling is om op het einde van de kuur een aantal kilos over te houden ( lichte start). Iemand hier ervaring mee? Heb soms wel last van tricepsgewrichten dus Winny zou dan minder goed zijn!? Boldenon dan betere keuze? Zijn deze relatief mild op gebied van kaal worden (is mijn grootste zorg, voorlopig geen probleem ,maar zit een beetje in de familie). Weet ook niet goed welke dosis dan nodig is voor mijn gewicht.
Ik dacht aan:

Winstrol only(inject) 60mg eod voor 6 weken

ofwel

Boldenon only 300mg EW voor 8 weken

Is nakuur dan nodig? bvb 20mg nolvadex ed voor 2 weken?

Graag jullie mening hiervan en ervaring

hoi kerel, nakuur zou ik zeker doen 4 weken 20 mg .
en ik zou gewoon test only 500mg ew pakken voor eerste kuur.
300mg bold is trouwens aan lage kant

mvg

Hey allemaal
Ben nieuw hier op DBB. Ben 33 jaar en train al verscheidene jaren. Lengte is 1m87 en gewicht is 86kg met 13% BF. Ik heb al veel nuttige informatie gelezen hier.
Ben van plan een eerste kuurtje ooit te nemen met Winstrol only of Boldenon only.
Geen echte massabouwers naar ik gelezen heb, maar de bedoeling is om op het einde van de kuur een aantal kilos over te houden ( lichte start). Iemand hier ervaring mee? Heb soms wel last van tricepsgewrichten dus Winny zou dan minder goed zijn!? Boldenon dan betere keuze? Zijn deze relatief mild op gebied van kaal worden (is mijn grootste zorg, voorlopig geen probleem ,maar zit een beetje in de familie). Weet ook niet goed welke dosis dan nodig is voor mijn gewicht.
Ik dacht aan:

Winstrol only(inject) 60mg eod voor 6 weken

ofwel

Boldenon only 300mg EW voor 8 weken

Is nakuur dan nodig? bvb 20mg nolvadex ed voor 2 weken?

Graag jullie mening hiervan en ervaring

Je bent 33 kerel, zoek zelf wat deftige info op ipv met deze loze voorstellen te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb al heel veel gelezen maar de meeste kerels wegen tussen de 90 en 130kg. Kan je moeilijk vergelijken. Heb hier toch al posts gezien die op 3 a 400mg bold goeie (wel kleinere)kwaliteitsgaines behalen.

@206gti
Bedankt voor de positieve info. Hoeveel weken zou je dan voorstellen voor een eerste kuur test e 500mg?

Nog iemand advies op mijn eerste post?
Weet dat bold dikwijls 750mg EW geadviseerd wordt, maar ik begin liever voorzichtig

1-10 test e 500mg
12-15 20mg nolvadex elke dag
suc6 kerel

Mijn voorkeur zou ook uit gaan naar een test only als je een voorzichtige, relatief veilige maar een goede kuur zou willen nemen. 500mg ew zou een goede keuze zijn.

Test E 500 mg p/w voor 12 wkn doen.
nakuur met Nolva.

Maar verwacht niet dat je na 12 weken een Wonderboy zult zijn want dan kom je bedrogen uit, maar het is gewoon de beste eerste kuur die je kunt doen.

Succes

Je kan best gewoon
Test E 500mg e/w 1-10 of 12
nolva + aromasin Nakuur

Eventueel kickstart Dboll of laatste 4 weken winny

Bold hoef je echt niet bang voor te zijn. Op 300 ga je daar echt helemaal niks van merken, zeker niet bij maar 8 weken. Als je rustig wilt beginnen zet dan minstens 500.

Bedankt allemaal voor de nuttige info, zal eerst bold dan worde denk ik 500mg ew 10w

Het is wel wunderboy he met een u :D

Bold

Bold minimaal 14 weken pakken . :)

Mijn advies--> 12 weken 500mg test e. Met als kickstart winny of diana.
2 weken na je laatste inj nakuren met nolva 20mg per dag.
Bold op 300mg gaat niks doen.
Suc6 met je keuze.

Bedankt mannen

Krijg je bij 500mg Test e 12w of bij 500mg bold ook zowiezo libidoproblemen? :(
Bij zowel test als bold 4 weken nakuur? (bold zou toch minder oestrogeen opleveren?) Correct me if i'm wrong

Laatst bewerkt:
Bedankt mannen

Krijg je bij 500mg Test e 12w of bij 500mg bold ook zowiezo libidoproblemen? :(
Bij zowel test als bold 4 weken nakuur? (bold zou toch minder oestrogeen opleveren?) Correct me if i'm wrong

Bij een Test Only kuur hoor jij geen libido problemen te krijgen ;)
Anders pak je er 50mg Proviron bij elke dag.

Gewoon 12 weeken op Test-E 500mg
Leuk kuurtje om mee te beginnen

Bold op 300 is onzin.

Test E op 300 zal je meer...........veel meer brengen

Terug
Naar boven