AndroidHealthClinic

Eet ik goed bij mijn training?

MauritsJan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Beste BB'ers,

Als eerste: Hallo allemaal! Ik kijk best vaak op BB forum om informatie te krijgen over trainen en voeding. Nu doe ik alweer 6 maanden krachttraining en bodybuilding (x aantal weken kracht, dan weer verzuuringstraining).

Ik zou graag jullie mening willen weten over mijn voedingschema, maar ik zal jullie eerst wat informatie geven over mijzelf:

- Gewicht: 67 Kg
- Vet%: 11%
- Lengte: 1.75m

Ik denk dat ik een mix ben tussen een ectomorf en een mesomorf. Hier een foto, zodat jullie het kunnen zien. Links op de foto in Juni, rechts in December.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier mijn eetschema (beleg kan veranderen):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat vinden jullie van mijn eetpatroon? Eet ik goede verhoudingen? Eet ik de goede koolhydraten/eiwitten/vetten op goede tijden?

Ow en mijn doel is nu: meer spiermassa erbij!

echt super bedankt!

groeten,

Maurits-Jan

je zouw nog in de ochtend kunnen beginnen met een brinta
en ook whey na je training inemen om je spieren sneller te laten herstellen
en soms als tussendoortje tonijn,
maar ziet er goed uit (y)

Tussen doortjes bsetaan niet en trouwens. doe whey na je training. het is achter haald dat het niet vele uit maakt of je het nou voor doet of later. maar kijk je drinkt water terwijl je drinkt. en ik zou dan echt helemaal vol zitte met vocht als ik ook whey naar binne zuip voor me training. en dan gewoon moeite krijgen met buik oefeninge . (( misselijk heid)) (A)

You want muscle?

go Rippetoe

Voor en na training gewoon whey

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Maar ik zou sochtends een shake nemen in verband met snelle eiwitten want sochtends krijg je weinig eiwitten binnen. Ik zal brood enzo vervangen door brinta met shake

In juni was je bf geen 19,5 maar verder gaat goed! Ga zo door.

-

Reden: niet relevant
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@marcyesh
Mijn buikspieren kwamen vanzelf naar voren toen mijn vetpercentage zakte. Ik ga 4x per week naar de sportschool met een UB/LB splitschema.

@KIKO
Wat denk jij dan hoeveel mijn vet% in Juni was? Ik laat elke 4 weken een huidplooimeting doen. Is wel betrouwbaar toch?

Iedereen is het dus eens dat mijn schema "goed" is voor wat ik doe? In ieder geval dus meer eiwitten als ik wakker wordt. Waarom eigenlijk? Ik weet dat je daarvoor net 8 uur lang niets hebt binnen gekregen, maar moet je niet eerst je lichaam energie geven met complexe koolhydraten , voordat je eiwitten nutigd?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven