AndroidHealthClinic

Eetrestaurant voor bodybuilders in België ??

PowerOfTheJuse

Cool Novice
Waardering
0
Iets wat ik me al een hele tijd afvraag. Wat doe je als je wil uiteten gaan tijdens je Cut? :eek:

In amerika zijn er wegrestaurants bij de vleet waar je als Bb gemakkelijk uit het menu iets kan kiezen waarvan de kans groot is dat het dagelijks in je voedingsschemastaat. Of waar je bvb ook je hoeveelheden mag bepalen.

Weten jullie of dit in België (specifiek in de regio's Antwerpen of Mechelen zou leuk zijn) dit ook bestaat ? :D

genoeg wokresto's toch?

Colmar en andere buffet gerichte eetgelegenheden.

mcdonalds

Je zegt gwn ik wil vis? ???

Het uit eten gaan zien als een junkmaaltijd, dus eet gewoon waar je zin in hebt. Niet te krampachtig doen..

als ik uiteten ga dan neem ik altijd wel iets met kip.of rijst.

Ik vind alleen jammer dat het stuk vlees of vis op je bord vaak zo klein is. Je mag vaak onbeperkt aardappelen,friet of groente bij bestellen,maar een extra stuk ossehaas of biefstuk (:D) erbij kan blijkbaar niet (ja spareribs,maar die hoef ik niet onbeperkt :kots: )

Toch wel jammer eingelijk.

Vlees is dan ook vele duurder.

gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn er nog meer voor restaurants naast een EETrestaurant?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het niet over eten meenemen of gewone restaurants, maar speciale voor ons. Zo heb je bvb over de Jay cutler store in america een eettent met een aangepaste menu kaart voor bodybuilders. Bestaat zoiets bij ons ook ?

nee, wel 1 voor powerlifters en strongmen

Ga naar een steakhouse en bestel gewoon 400 gram steak (en zeg dat je op dieet bent) en laat de friet staan. Of bestel een kipfilet of 2 (gerookte kipfilet bij de Mexicaan was erg lekker., maar in de meeste restaurants kun je niet eens een kipfiletje bestellen... tssss.)

Vraag een dubbelle portie groente en verder is een salade-bar een gouden greep, maar pa wel op met de dressing uiteraard. (ik HOU van saladebars !)

Vertel aan de bediening wat je dieet is en ze kunnen je wellicht helpen. Er zijn zoveel mensen met allergieen en speciale dieten, een hoog-eiwit dieet kan er ook nog wel bij.

Dus... zoek een steakhouse met een saladebar uit :)

Offtopic: Juse? JUICE! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Ja, ik weet het. Ik activeerde men account en toen zag ik het pas.:o dit kan je niet veranderen zeker ? :p

Ga naar een steakhouse en bestel gewoon 400 gram steak (en zeg dat je op dieet bent) en laat de friet staan. Of bestel een kipfilet of 2 (gerookte kipfilet bij de Mexicaan was erg lekker., maar in de meeste restaurants kun je niet eens een kipfiletje bestellen... tssss.)

Vraag een dubbelle portie groente en verder is een salade-bar een gouden greep, maar pa wel op met de dressing uiteraard. (ik HOU van saladebars !)

Vertel aan de bediening wat je dieet is en ze kunnen je wellicht helpen. Er zijn zoveel mensen met allergieen en speciale dieten, een hoog-eiwit dieet kan er ook nog wel bij.

Dus... zoek een steakhouse met een saladebar uit :)

Wist niet dat je zo kon zeggen dat je op dieet staat en wat je dan wil. In de wok: " Goeiedag, voor mij 125g rijst + 200g kip in 2 porties " :D
Het word dus een beetje improviseren met de eettenten die er nu zijn. :meal:

Wist niet dat je zo kon zeggen dat je op dieet staat en wat je dan wil. In de wok: " Goeiedag, voor mij 125g rijst + 200g kip in 2 porties " :D
Het word dus een beetje improviseren met de eettenten die er nu zijn. :meal:

Gewoon leren schatten, of niet uit eten gaan.

gwn vragen dubbel vlees :D

Terug
Naar boven