MuscleMeat

Effecten winstrol

ahmet

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Zijn de nadelige effecten van winstrol op 30-50mg per dag voor 4 weken zo groot dat je veel ongewenste haargroei en haarverlies op je hoofd krijgt, of geldt dit op hogere dosis en langere gebruik ervan?

De effecten kunnen minder erg zijn op een lagere dosis natuurlijk, maar haaruitval is genetisch bepaald. Maar dan nog ik zou goed lezen als jij serieus bang bent voor dit soort bijwerken kun je het beter niet gaan doen.
Je hebt toch al hoge stats je moet serieus een goede reden hebben. Niet alleen dat je moet de eventuele bijwerkingen kunnen accepteren.

Je krijgt er eerder haar BIJ dan dat je haar uitval krijgt.

Hangt of van hoe jou lichaam er op reageerd ik ken iemand die elke dag 50mg neemt en daarbij nog 3x perweek 200mg winstrol inject zet nergens last van zegt ie zelf.

Ik had zelf het idee dat mn haar er tijdelijk dunner van werd.

Is persoonsgebonden. Heb al op dit schema gezeten.

1-5 winstrol 100mg ED
1-10 Test e 375
1-10 Tren e 450
1-10 Masteron 400
10-15 Test prop 100mg EOD
10-15 Tren ace 150 EOD

Veel DHT dus geen enkel dunner haartje en niets last van prostaat.
Is gewoon persoonsgebonden, het veiligste aas voor alles is Primo.

primo of boldenone idd zijn redelijk safe, samen is het nog eens een leuke beginner stack ook. Maar mijn mening over de DHT sides zijn :heb je aanleg dan zal het eerder komen. Heb je geen aanleg voor kaalheid of veel borsthaar dan hoef je dat ook na 1x kuren niet te verwachten.

hier veel aanleg voor kaalheid, zit nl in de familie, ben er nu 29 en haarlijn is al serieus achteruit aan het gaan, daarom scheer ik me hoofd ook kaal, dus daar heb ik eigenlijk al geen problemen mee...
En borsthaar en dergelijke heb ik nu ook al meer dan genoeg dus veel erger kan het imo niet worden... Hehehe... Maw ik heb me er al lekker bij neergelegd en zal maar nog wat scheermesjes halen ;)
Maar inderdaad ik denk dat genetische aanleg hier ook wel een grote rol in speelt hoor ;)

Hoe zit het met een hartinfarct op winny?

Gewoon inenemen en niet zo zeiken over wat er kan gebeuren. Juist als je daar bij stil staat krijg je last van dingen. En als je niet durft niet doen.

Gewoon inenemen en niet zo zeiken over wat er kan gebeuren. Juist als je daar bij stil staat krijg je last van dingen. En als je niet durft niet doen.

+1
Is net als kerels die mdma willen gaan gebruiken en al op voorhand bang zijn voor wat de negatieve effecten ZOUDEN/KUNNEN zijn... kun je er natuurlijk van op aan dat het hoogstwaarschijnlijk een minder leuke ervaring zal zijn...
Ik blijf er bij dat je onderbewuste een heel grote invloed kan hebben op dit soort zaken... Wat natuurlijk niet wegneemt dat er ook puur biologisch wel invloeden zullen zijn ;)

Zijn de nadelige effecten van winstrol op 30-50mg per dag voor 4 weken zo groot dat je veel ongewenste haargroei en haarverlies op je hoofd krijgt, of geldt dit op hogere dosis en langere gebruik ervan?

Dat is persoonsgebonden. Als jij nu al last hebt van haaruitval dan zal vooral winstrol dit gaan verergeren. Winstrol staat bekend om zijn aggressieve aanval op de haarwortels van je hoofdhuid.
Dan kun je beter anavar op 30-40 mg per dag nemen. Anavar is ook een dht variant netzoals winstrol maar toch milder voor je haargrens.
Let wel op: als je aanleg hebt voor kaalheid dan kan zelfs anavar verhoogd risico geven hierop.
Als je toch besluit om te gaan kuren dan zou ik voor Testosteron gaan 250 mg per week gecombineerd met finasteride 1 mg per dag om dht vorming tegen te gaan.
Wil je niet injecteren en alleen orals nemen dan ou ik voor Turinabol of Anavar gaan in niet te hoge doses. dan is de kans op deze soort bijwerkingen het kleinst.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 13:13 ----------

Je krijgt er eerder haar BIJ dan dat je haar uitval krijgt.

Wel op de verkeerde plekken.:eek:

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 13:14 ----------

Ik had zelf het idee dat mn haar er tijdelijk dunner van werd.

Dunner worden is natuurlijk wel iets anders dan definitief uitvallen. toen je stopte met AAS werden je dunne haren dan weer vanzelf dikker?

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 13:17 ----------

1-5 winstrol 100mg ED
1-10 Test e 375
1-10 Tren e 450
1-10 Masteron 400
10-15 Tren ace 150 EOD

Jij zal waarschijnlijk geen aanleg hebben voor kaalheid en andere dht gerelateerde bijwerkingen hebben want anders zou je met die middelen en doseringen zo kaal als een clown zijn geweest.
Lucky you....

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 13:18 ----------

1-5 winstrol 100mg ED
1-10 Test e 375
1-10 Tren e 450
1-10 Masteron 400
10-15 Tren ace 150 EOD

Waarom is Primo het veiligst dan?
Ik denk toch eerder aan anavar of aan turinabol?

Terug
Naar boven