XXL Nutrition

efidrine

Denk niet dat je der nog gemakkelijk aan kan komen.. Het is een beetje verboden in ned op het moment.

Als je het toch heb... Zou ik het niet te lang nemen ... Je wordt er een beetje humeurig van.. En heb ook wel het idee.. dat het meer met je doet.. Hoor een hoop verhalen erover .. die ik ook eigenlijk allemaal wel heb. :(

-Super hyper ( trainen MOET)
-Humeur wisselingen ( van een op andere moment een verschrikkelijke pestbui )
-Van die verschrikkelijke momenten van "down" zijn ...

En zo eigenlijk nog wel een paar van die dingen..

Absolutely zei:
Denk niet dat je der nog gemakkelijk aan kan komen.. Het is een beetje verboden in ned op het moment.

Als je het toch heb... Zou ik het niet te lang nemen ... Je wordt er een beetje humeurig van.. En heb ook wel het idee.. dat het meer met je doet.. Hoor een hoop verhalen erover .. die ik ook eigenlijk allemaal wel heb. :(

-Super hyper ( trainen MOET)
-Humeur wisselingen ( van een op andere moment een verschrikkelijke pestbui )
-Van die verschrikkelijke momenten van "down" zijn ...

En zo eigenlijk nog wel een paar van die dingen..

Dat heb ik zowiezo al :D Laat ik dan maar niet aan de efedrine gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
heb je daar resultaat van

ps: ik kan er redelijk makkelijk aan geraken

kvind het wel goed als je eens een dag niet zzoveel energie hebt om te trainen 1uur voor de training nemen super trainingsbooster. :eek:
En in kleine hoeveelheden nemen voor te cutten natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
nu weet ik dat je er veel energie van hebt
en soms fliept
maar krijg je er meer spiermassa van als je er geen resultaat mee boek is het nuteloos voor de neven effecten te ondergaan ??? :cool:

jep, ik neem het ook wel eens na een dag hard werken of als ik een korte nacht heb gehad. Trainen gaat dan super, maar het effect neemt wel af na een langere periode van gebruik. dus niet te lang achter elkaar nemen.

ja pcies zoals ze zeggen niet te lang achter elkaar nemen...maar kvind het wel goed spul om het af en toe te nemen...groete

Als je het in grote hoeveelheden neemt in het begin kan je het vergelijken met een portie Amfetamine (speed). Het laat je lichaam in een hogere versnelling gaan.

Maar ik denk niet dat het wat doet voor spieropbouw, je kan er echter wel heel intensief op trainen.

At pumping, die vermoeidheid gaat niet weg bro, wordt slechts enkel ondrukt, dus afkomstig uit je eigen reserves. Daarom is het goed om extra veel bij te eten. En vitamines gebruiken.

fredperry zei:
heb je daar resultaat van

ps: ik kan er redelijk makkelijk aan geraken

Ik heb der aardig resultaat van gehad... goedje zelf zal geen spieren opbouwen. Het geeft je wel een boost.

En als meezit word je der droger van ... Dat was meer mijn rede ;)

M@rsel zei:
Dat heb ik zowiezo al :D Laat ik dan maar niet aan de efedrine gaan ;)

Ook niet goed als je grens niet meer bereikbaar is.. :( failure komt veel te laat... Waardoor ik nog wel eens snachts wakker lig .. omdat ik zo heerlijk vet getraint heb :(

ik had dat efedrine megenomen uit turkiye ook sustamon je koop het voor een prikke bij de apotheek :p

maar toen raade me destijdse fitness instructeur het helemaal af , toen maar verkocht :(

Gebruik efie's alleen als ik ga cardioen, icm een paar caffeinetabs

Efedrine maakt zeker niet meer massa aan maar kan werken als boost en tijdens cutten omdat het een spierbehoudende werking heeft, terwijl je harslag zich een slag in de rondte tikt.

Probleem is wel dat het eetlust remmend is dus een eerder gegeven advies om er goed bij te eten vind ik zelf erg moeilijk. Ik heb het wel gebrukkt tijdens uitgaan, lekker wakker, maar eetlust was echt weg en ook de dag er na weinig zin.

dat met die eetlust heb ik totaal geen problemen mee, blijf altijd honger houden :)

[Link niet meer beschikbaar]

kijk hier eens op. duidelijk! :p

fredperry zei:
iemand ervaring met efidrine
zo ja kun je dat blijven nemen of moet dat ook in een kuur
Gebruik het op dit moment.

Best in kuur omdat de werking geleidelijk aan minder wordt.
Wat ik doe is: 6 weken (250mg caffeine, 25 mg efedrine) x3 daags
daarna: 4-6 weken (300 mg caffeine, 30 mg efedrine, 7.5 mg yohimbine) x3 daags. Deze capsule combi's laat ik in de apotheker maken.

Is sowieso heel de cut periode, daarna zal je er voor vetverbranding nog weinig aan hebben, buiten een boost effect.
Als het puur voor de boost is dan zou ik het enkel 20-40 min voor de training nemen, liefst niet te laat, zodat je slaap niet verstoort wordt.

Nog enkele opmerkingen: check eerst je dokter , als je een zwak hart hebt niet gebruiken.
Efedrine verminderd zeker de eetlust, dus tijdens de bulk niet echt gewenst.

efedrine zit ook in het geneesmiddel clarinase, wat gebruikt wordt bij zware verkoudheden.
hier zit ook een stof in verwerkt die de werking van efedrine verlengt, waardoor het bijna 24 uur werkzaam is

Alfavit ,in Belgie te koop bij de apotheek,zonder voorschrift.
Goede trainingsboost,heeft een licht anti-katabole werking,maar zwakker dan clenbuterol.

Waarschuwing in verband met efedrine
In januari 2002 beslisten de Canadese gezondheidsinstanties bepaalde preparaten op basis van de vasoconstrictor efedrine voor oraal gebruik te verbieden. Het ging o.a. om de preparaten die ook coffeïne bevatten, de preparaten die per eenheid (b.v. comprimé) meer dan 8 mg efedrine bevatten, en de preparaten waarvan de aanbevolen dosis meer dan 8 mg efedrine per gift, of meer dan 32 mg efedrine per dag bedraagt [via http://www.hc-sc.gc.ca/english/protection/ warnings/2003/2003_43.htm ; geraadpleegd op 27 februari 2004]. Deze beslissing was gesteund op meerdere rapporten van ernstige ongewenste effecten, zoals cerebrovasculaire accidenten, aritmieën, myocardinfarct en convulsies. Daarnaast tonen de recent gepubliceerde resultaten van een gerandomiseerde placebo-gecontroleerde cross-over studie bij 15 gezonde vrijwilligers een verhoogd risico van QT-verlenging en bloeddrukstijging na inname van een eenmalige dosis van een voedingssupplement op basis van o.a. efedrine (12 mg per eenheid) en coffeïne (40 mg per eenheid) [ JAMA 291 , 216-221 (2004 ) ].

Efedrine is één van de alkaloïden van de plant Ephedra. Efedrine is als geneesmiddel voor orale toediening in België beschikbaar als volgt.

In sommige hoestpreparaten. Het nut van efedrine daarin is twijfelachtig [in verband met geneesmiddelen bij hoest, zie Folia december 2002 ].
In het als tonicum voorgestelde Alfavit ®. Gebruik van Alfavit ® is af te raden gezien doeltreffendheid niet is bewezen en gezien het risico van ongewenste effecten door de belangrijke hoeveelheid efedrine per comprimé (30 mg efedrinebitrartraat, dus bijna 16 mg efedrine) en de in de bijsluiter aanbevolen dagdosis (tot 180 mg p.d. efedrinebitartraat, dus 95 mg efedrine p.d.).

Preparaten op basis van efedrine worden soms ook gebruikt ter vermagering of ter bevordering van de fysieke prestaties. Een meta-analyse van klinische studies die efedrine en preparaten op basis van de plant Ephedra in deze indicaties hebben onderzocht, tonen evenwel geen evidentie van doeltreffendheid [ JAMA 289 , 1537-1545 (2003 ) ].

Bron;http://www.bcfi.be/Folia/2004/F31N04L.cfm

@borninawonder:
kan ik hieruit afleiden dat er teveel efedrine zit in 1 dosis alfavit?
kunnen we toch gewoon halve dosis nemen? of niet?

Terug
Naar boven