AndroidHealthClinic

Nieuws Eieren bijna even slecht als roken!

• Topic Starter Topic Starter
Onzin, verzadigd vet is daar niet verantwoordelijk voor, en cholesterol wordt geregeld door het lichaam. Het is trouwens ook onzin om zoveel belang te hechten aan de mening van één wetenschapper. Dit soort zaken worden in meerdere studies onderzocht en later gaan ze nog eens door peer review. Daarna pas kan je tot een ernstig te nemen conclusie komen.

Ik zeg zeker niet dat ik akkoord ben met wat hij zegt, allesbehalve. Ik wou gewoon even wijzen op hoe snel men iets aanneemt.

Wat vroeger als gezond werd beschouwd (of niemand gaf erom, kan ook) is de dag van vandaag slecht. Dat soort mensen moet ook iets hebben om zich mee bezig te houden?

Ik ga hier in ieder geval geen ei minder door eten, best triest dat dit nieuws is...

• Topic Starter Topic Starter
Gaan we weer... En hoe groot is de kans dat ik een hartinfarct krijg door eieren eten? 0,0000000000001% ? Je krijgt van al t voedsel wel wat, van t één heb je een verhoging van 0,000000000002% op kanker & van t andere heb je weer een verhoogde kans van 0,000000000000453% op een hersenbloeding.

Ze kunnen altijd wel wat vinden wat een slechte invloed op je lichaam zou kunnen hebben, als je lang genoeg zoekt vind je uiteindelijk ook wel een negatieve bijwerking van sla of komkommer of weet ik veel wat.
Is de kans groot dat je een aandoening krijgt gerelateerd aan 't voedel? Nee. Willen mensen populair doen met hun k*t onderzoekjes waardoor ze eindelijk wat te vertellen hebben? Ja

Neem dit bericht dus niet zo srs.

Binnekort op de dozen van eieren ( Pas op, eieren zijn dodelijk. )

Hah gaan er nu ook z'n vorte afbeeldingen op die eierdozen komen te staan :roflol:

"Man overleden door het eten van teveel eieren".

Zou een mooie zijn.

Brb stoppen met eieren eten beginnen met roken.

Mijn pa kwam gister al binnenlopen met dit nieuws. Heel ongezond hoor en je eet er best wel veel van zij hij terwijl zijn buik nog net niet op zijn knieen hangt :roflol:

Eet btw maar iets van 10 eieren per week.

oh-no...-not-this-shit-again.jpg

elke week hoor ik weer wat anders over eieren, gewoon eten en minder zeiken. Als we ergens onderzoek naar moeten doen en ergens geld in moeten pompen is dat niet in eieren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als me moeder dit leest mag ik geen eieren meer eten. please big t verwijder dit topic!

@Brenno's mom

Brenno zet test!

pics from mom?

Terug
Naar boven