AndroidHealthClinic

eieren

Diegotjn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
62kg
Dag iedereen,

ik wil per dag 6 hardgekookte eieren gaan eten dat ik genoeg eiwitten binnen heb
maar ik krijg een ei bijna niet binnen
hebben jullie tips voor een ei goed te laten smaken ?

Wat peper er over heen gooien?

wennen moat.

gewoon koken, en naar binnen kieperen.
of, zoals ik meestal doe, bakken met tomaat en evt peper. lekker hoor.

of gewoon andere dingen eten?

Ik gooi zelf nog wel eens een aantal eieren in een plastic bakje deze doorroeren en vervolgens 40 sec in de magnetron. Vervolgens roer je het spulletje weer door daar na zo'n 20 sec in de magnetron en je hebt een roerei.
Dit smaakt me in de regel beter dan hard gekookte eieren.

Ik gooi zelf nog wel eens een aantal eieren in een plastic bakje deze doorroeren en vervolgens 40 sec in de magnetron. Vervolgens roer je het spulletje weer door daar na zo'n 20 sec in de magnetron en je hebt een roerei.
Dit smaakt me in de regel beter dan hard gekookte eieren.

Straks eens proberen. Makkelijker als een pan op het vuur zetten. Scheelt weer paar minuten.

Ei eiwit , ik denk dat jij teveel denkt dat het ei eiwit is ei eiwit snap ie LOL..........
ETEN en niet zeiken :D;)

Dag iedereen,

ik wil per dag 6 hardgekookte eieren gaan eten dat ik genoeg eiwitten binnen heb
maar ik krijg een ei bijna niet binnen
hebben jullie tips voor een ei goed te laten smaken ?

Als je geen eieren lust, waarom zou je ze dan eten? Er zijn genoeg voedingsmiddelen met gelijkwaardige eiwit/vet verhoudingen die je in de plaats kan eten die je mischien wel lust. Iets wat je graag eet ga je langer volhouden dan iets wat je niet binnenkrijgt. En als je persee eieren wil dan zijn er nog manieren genoeg om het klaar te maken buiten simpelweg koken.

Ik eet eieren met ham en spinazie en wat kaas op rustdagen, lekker low carb en high fat en protein (goed voor mijn carb cycling). Misschien is dat een alternatief voor je.

6 eieren
100g schouderham
2 plakjes slankie 10+ kaas
100g spinazie
50g verse bieslook
20g kokosolie
zout en peper
bruschetta

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zachtgekookte eieren !

Mengen met tonijn?

omdat eieren goedkoop zijn of hij is sadist.

1 vd 2.

je kan ze ook nog altijd in een blender gooien en zo naar binnen gieten

off topic: dat eerste eitje wat die gast maakt in dat filmpje ziet er maar ranzig uit

Uitje samen met knoflook stoven, geroerde eitjes toevoegen met eventueel een tomaatje.
Goed laten bakken en nu en dan eens roeren zodat je scrambled eggs krijgt.
Tenslotte wat boursin/ crefee (lidl) toevoegen.

Goddelijk!

Laatst bewerkt:
Cool:eek:

Terug
Naar boven