AndroidHealthClinic

Nieuws Eigen publieke omroep voor moslims

Er bestaat al een Moslim omroep in Nederland namelijk de NMO...
Lijkt mij meer dan genoeg.

Één voordeel als het een publieke omroep wordt dat ze wel verantwoordingen dienen af te leggen over WAT ze uitzenden.
Zolang het een gematigde zender blijft is er weinig aan de hand

Twee zelfs, de NIO en de NMO.

Het is de schuld van rechts dat moslims niet goed integreren! :D

Als je uitzendingen bekijkt van bijvoorbeeld de NMO dan wordt daar gewoon Nederlands in gesproken, welleswaar wordt het ondertiteld in het Turks en Arabisch.
Wat al zeer fout is.

OHM een Hindoe omroep hebben we ook in Nederland dus opzich niks raars.
WTF? Nederland is al goed naar de haaien als ik dat zo lees.

En een moslim heb je onder vele bevolkingsgroepen T ;)...dus je zin dat er ook geen zender is voor zwarten, chinezen en polen is niet van toepassing.
Toch wel, want 1 bepaalde groep steekt er met kop en schouders bovenuit, en dat weet je best.

Wat al zeer fout is.

Toch wel, want 1 bepaalde groep steekt er met kop en schouders bovenuit, en dat weet je best.

Met digitale tv is het nog veel erger hahaha...dan heb je 10tallen gelovige tv stations. Voordeel nu is dat de omroepen maar een beperkte zendtijd hebben en daar heb ik vrede mee.

1 groep? Turken, mocro's, iraki's en al het andere middenoosten tuig in 1 groep? ;)

Met digitale tv is het nog veel erger hahaha...dan heb je 10tallen gelovige tv stations. Voordeel nu is dat de omroepen maar een beperkte zendtijd hebben en daar heb ik vrede mee.

1 groep? Turken, mocro's, iraki's en al het andere middenoosten tuig in 1 groep? ;)
Punt is dat het altijd weer dezelfden zijn die een eigen ziekenhuis, eigen school, eigen zender, eigen kerk, eigen taal, eigen kledij, eigen hypotheek, eigen voeding enz enz. ze scheiden zich totaal af van onze maatschappij. Dan vraag ik me af wat kom je hier dan zoeken? Blijf dan lekker in je eigen land waar dat al allemaal zo geregeld is. Maar ja Nederlandse welvaart daar wil heel de wereld van meesnoepen natuurlijk.

Plaats ons niet in hokjes zeggen ze dan... behandel ons zoals elke Nederlander vragen ze dan... nou als je zelf het tegenovergestelde doet moet je niet raar kijken als anderen dat ook richting jou doen. Blijkbaar weigeren moslims elke vorm van integratie en bouwen liever hun eigen samenleving binnen de onze uit. Dat dit vroeg of laat compleet uit de hand loopt daar staat men niet bij stil. Er is toch ook geen zender voor zwarten, chinezen of polen?

Dat is er wel eigenlijk...in de VS dan...BET (black entertainment television)

verder eensch

Zo werkt de markt hé jongens. vraag en aanbod. Ain't it a b*ch :p

Je kan een omroep toch niet alleen weigeren, vanwege een geloof.
Dat noemen we gewoon censuur.
Ik ben blij dat we in een land leven waar vrijheid van geloof en vrijheid van meningsuiting in de grondwet staat.
Als je nu bepaalde dingen gaat weigeren, vanwege een geloof of hun mening, dan zouden we gewoon weer 100en jaren terug vallen.
En daardoor onze cultuur verloochenen.

163% van de moslims kijkt naar die zender en wil Nederland islamiseren!

Alsof die splinterzenders veel kijker gaan trekken, dat hebben ze nooit gedaan en dat zal ook niet gebeuren bij een zender als deze.

hoe kun je seculier en moslim tegelijk zijn? ???

zal wel via de sateliet verzonden worden lijkt me :D niet via de kabel, dus ik heb er geen last van.

opt*fen met die zooi. ik zag eens een ochtendprogramma met arabische of wat dan ook ondertiteling.. wat een onzin ook.
we zijn geen moslimland hier. ze kunnen zelf hun onzin kijken met een schotel oid, maar ga dit niet via de kabel uitzenden zodat iedere belastingbetaler aan deze zooi mee betaald.

hoe kun je seculier en moslim tegelijk zijn?

Vraag het eens aan hen

Ayaan Hirsi Ali
Magdi Allam
Mithal Al-Alusi
Shaker Al-Nabulsi
Nonie Darwish
Afshin Ellian
Tawfik Hamid
Shahriar Kabir
Hasan Mahmud
Wafa Sultan
Amir Taheri
Ibn Warraq
Manda Zand Ervin
Banafsheh Zand-Bonazzi

Nederland is een geweldig land om in te wonen.. natuurlijk heb je ook hier simpele zielen die bij elk berichtje en artiekeltje denken dat Nederland aan de rand van de afgrond staat en dat we vandaag of morgen worden overgenomen door de moslims.. maar die heb je in Belgie ook als ik het zo lees..

Maar mensen die het hier niet naar hun zin hebben en die zo snel mogelijk weg willen hier moeten het vooral doen! jammer dat die negatieve mensen meestal niet eens de capaciteiten hebben om dat soort ideen daadwerkelijk door te voeren.

Nederland is een geweldig land om in te wonen.. natuurlijk heb je ook hier simpele zielen die bij elk berichtje en artiekeltje denken dat Nederland aan de rand van de afgrond staat en dat we vandaag of morgen worden overgenomen door de moslims.. maar die heb je in Belgie ook als ik het zo lees..

Maar mensen die het hier niet naar hun zin hebben en die zo snel mogelijk weg willen hier moeten het vooral doen! jammer dat die negatieve mensen meestal niet eens de capaciteiten hebben om dat soort ideen daadwerkelijk door te voeren.

kijken we over 50 jaar nog s op terug.

Kijk eens naar het aantal moslims in grote steden in belgie, wie ben jij dan om te zeggen dat het NIET overgenomen word ?

Je moet eens ophouden met die linkse praatjes en naar de realiteit kijken.

Laatst bewerkt:
Nu valt het nog mee, maar aangezien er geen grens ligt qua kinderen in een moslim gezin, en die mensen het woord opvoeding niet kennen, en daarnaast ook nog is zwaar gestoord zijn met hun bagger cultuur, zijn de gevolgen over 10-20 jaar, en daarna, niet te overzien, dan wemelt het hier van die mafketels, en die zullen dan echt niet meer gehoorzamen aan de Nederlandse overheid, als ze zwaar in de meerderheid zijn.

Een linkse omgedraaide wereld, laten autochtonen eens een programma starten waarin de belevingswereld van autochtonen in voorkomen die in buurten wonen met veel allochtonen.

Dan is het KEIHARD discriminatie !

Kijk eens naar het aantal moslims in grote steden in belgie, wie ben jij dan om te zeggen dat het NIET overgenomen word ?

Je moet eens ophouden met die linkse praatjes en naar de realiteit kijken.

Welke steden ? Brussel is bijlange niet overgenomen door moslims.

Arnoldfan is iemand die eerst doet/zegt, dan nadenkt
Precies het volk dat Nederland KEIIHARDD nodig heeft

Terug
Naar boven