AndroidHealthClinic

Eigen site beginnen...

Wist niet dat Big T rijk was:eek:

Big T is pimp en wij zijn allemaal zijn bishes

Krijgt Eric een salaris als super mod?

Ja hoody,

Het moet wel. Hij is een 40+ doet volgens mij niet echt aan bben maar hij vedient hier wel.(beheer )
Ik heb ook als mod gewerkt tijdje geleden op een website en kreeg ook een bedrag gestort. En eenmaal door de crisis kregen we geen loon meer en moest er pr0n ads op de site zodat ze alsnog wat verdiende.

Ben onmiddelijk ermee gestopt.

• Topic Starter Topic Starter
Verder niemand ervaring met sites ?

pfail

Ben er zelf welleens aan begonnen. Toen ik zag wat er bij kwam kijken ben ik afgehaakt. Realiteid is dat je een flink aantal bezoekers nodig hebt om flink te cashen. Ik denk dat jullie er zwaar in vergissen wat een website als dutchbodybuilding aan hits ontvangt. Is natuurlijk maar een select groepje mensen die een forum als dit bezoeken.

Ik hou er eentje bij, maar ik kom ook niet verder dan wat basis HTML.

Geen idee hoe het precies met de kosten zit, aangezien dat allemaal gesponsord wordt. En aangezien ik dat voor de dierenbescherming/dierenasiel doe, verdien ik er ook niets aan.

Verder niemand ervaring met sites ?

pfail

Ik maak websites en webapplicaties op maat. Als je gewoon 'n simpele site zelf wilt maken kom je al heel ver met HTML, CSS en wat basis PHP kennis.

Een site maken om met die site zelf 'n aardig centje uit de reclame inkomsten te halen moet je flink je best doen (niet zo zeer qua coding, maar qua content).

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak websites en webapplicaties op maat. Als je gewoon 'n simpele site zelf wilt maken kom je al heel ver met HTML, CSS en wat basis PHP kennis.

Een site maken om met die site zelf 'n aardig centje uit de reclame inkomsten te halen moet je flink je best doen (niet zo zeer qua coding, maar qua content).

Kun je HTML,CSS en PHP zelf leren ?

Heb trouwens gelezen dat wordpress goed is voor beginners.

Ik zou me hier wel in willen verdiepen, alleen het begin is altijd lastig.

google > HTML leren > win

Kun je HTML,CSS en PHP zelf leren ?

Heb trouwens gelezen dat wordpress goed is voor beginners.

Ik zou me hier wel in willen verdiepen, alleen het begin is altijd lastig.

Tuurlijk kun je dat zelf leren. Ik heb HTML, CSS, PHP, Javascript allemaal zelf geleerd, SQL heb ik dan wel deels op de universiteit gekregen, maar heb ik voornamelijk zelf daarna geleerd.

Ik programmeer zelf gewoon veel from scratch of bouw verder op eigen geschreven code uit het verleden. Heb wel wat ervaring met Wordpress omdat ik ermee heb gewerkt om aanpassingen voor te maken.

Wordpress ansich installeren en opzetten is pretty straight forward. Probeer het eens zou ik zeggen.

begin gewoon zoiets [Link niet meer beschikbaar]

Heb al een website [Link niet meer beschikbaar] :trollface:

Maar in jouw geval wordpress

Eerst een topic van jou over een product dat een potentiëel gat in de markt kan zijn, nu dit topic... grote plannen?

Een site maken kan iedereen leren. Om er een succes van te maken waarbij je er ook nog leuke inkomsten aan over gaat houden is een stuk lastiger.

Zoals iemand hier aan gaf, zei Big T dat dbb oorspronkelijk vooral een hobby was. En ik denk dat je site ook echt uit passie moet groeien. Als je gaat beginnen met een instelling dat het een easy way is om geld te maken, ga je bedrogen uitkomen. Je zult waarschijnlijk eerst jarenlang moeten investeren voordat je op een punt komt om er een redelijke inkomen uit te kunnen uithalen. En als je dat inkomen gaat middelen over de jaren en tijd die je erin hebt gestopt is het meestal geen gouden lot uit te lotterij. Daarna is er ook nog de onderzekerheid of mensen uberhaupt zitten te wachtten.

Maar je kan altijd gewoon beginnen (gewoon goedkope hosting enzo), elke week een paar uurtjes aan je site werken. Bevalt het en krijg je leuke reacties, dan ga je ermee door. Zie je het als een last om eraan te werken en groeien je views niet, dan hou je ermee op.

Terug
Naar boven