Fitness Seller

Eindbazen

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Ben niet meer zo'n gamer als vroegah, zat net wat oude rotzooi op te ruimen, toen ik 1 van m'n oude favoriete games van weleer tegen kwam,
7th saga op de oude 16 bit snes, wat was dat een goddelijke rpg game vooral die eindbaas was one bad mofo, niet eens een tough cookie, maar z'n verschijning en moves waren voor die tijd gewoon scary:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zijn jullie favorieten?

Deze heb ik toch veelvuldig kapot mogen trappen.

1148836832-00.png - 127132

Silkworm op de Amiga. Een spel dat je tevens co-op kon spelen. Voordeel van die oude games was dat de patronen voorspelbaar waren maar op den duur vlogen de projectielen wel je beeld door en moest je echt iedere millimeter beweging uit het hoofd hebben geleerd.

Co-op is het aantal keren gelukt om zonder dood te gaan het einde te halen, alleen heb ik dat 1 keer geflikt. Aan het einde druipt dan echt het zweet van je hoofd. Bijna 20 jaar terug dan :D

oprah winffrey,
toch een behoorlijke eindbaas denk ik zo....
Oprah-Winfrey.jpg - 127133

redcat !

non stop vuren en granaten gooien ! :roflol:

en op het einde had je zo'n enorm monster, maar daar kan ik nu niet 1,2,3 een afbeelding van vinden. :D

hitler in een robottensuit op de ouwe wolfenstein 3D

Silkworm op de Amiga. Een spel dat je tevens co-op kon spelen. Voordeel van die oude games was dat de patronen voorspelbaar waren maar op den duur vlogen de projectielen wel je beeld door en moest je echt iedere millimeter beweging uit het hoofd hebben geleerd.

Co-op is het aantal keren gelukt om zonder dood te gaan het einde te halen, alleen heb ik dat 1 keer geflikt. Aan het einde druipt dan echt het zweet van je hoofd. Bijna 20 jaar terug dan :D

Ik heb 'm nog steeds, ook uitgespeeld en inderdaad in co-op met mijn broertje :)

De opvolger SWIV is trouwens nog beter. Ook met heli en jeep maar dan verticale scrolling van bovenaf.

• Topic Starter Topic Starter
Oh en natuurlijk Shao Kahn, met z'n "You will never win" en hem dan een goede draaikick tegen z'n harses verkopen. :bierbang:
shao_kahn_render_final.jpg - 127134

Final fantasy vroeger veel gespeeld! nu eigenlijk niks meer...

deze was wel een vd moeilijkste :(

Niet geheel ontopic, maar toch nog een goede oude game:

Al stelt het uiteraard niks meer voor met wat we nu hebben.

Dat zijn geen eindbazen vriend, ik zie slechts kreupele debielen die je met één beweging dood kan slaan :(

Sephiroth uit FF7

SephirothAeris.jpg - 127217

Vulcan Raven uit MGS

Psycho Mantis uit MGS

Goro uit Mortal Kombat

goro_render_final.jpg - 127218

Shang Tsung in MK1

En er zijn er nog zoveel meer...

Terug