MuscleMeat

Eindbazen

tja cod is ook maar een p*ssy

Niet iedereen heeft die gewelddadigheid meegekregen via de genen, roxxe. Ik vind het zeer vervelend dat je meteen zo tegen mij begint. Maar ik heb er wel begrip voor! Dat soort gedrag is bij jou gewoon genetisch bepaald, dus jij kunt er ook niks aan doen.

Je kunt het wel goed maken door me (positieve) karma te geven. Dan vergeet ik die opmerking en zal ik er geen melding van maken. :D

iDD man, en het duurde ook zo lang voordat je het echt serieus had uitgespeeld. Met die gouden chokobo kon je naar dat eilandje toe gaan om zo een goeie summon te krijgen... Ik weet niet meer precies de namen want dat was al 10 jaar geleden toen ik het had gespeeld :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ryu vs Bison

duke3d_boss.jpg - 127255

En die uit Mortal Kombat idd. Verder heb ik aardig wat eindbazen verslagen, maar deze staan me het meest bij.

• Topic Starter Topic Starter
Ganon Zelda 1, zijn naam zij geprezen :bow2:
@CoD: nice game was dat

Ik speel trouwens nog regelmatig oude games met een emulator op de xbox. De games die je vroeger als kind speelde blijven toch wel iets hebben. Al zuig ik tegenwoordig wel hard met streetfighter vergeleken met vroeger. (of ik herinner me dat ik beter was :P)

Ik heb trouwens voor m'n vrouw een Nintendo DS gehaald, met R4 kaart. Heb meteen 1900 games gedownload, en 200 moeten er nog geupload worden. :D

Dit is het laatste level toch, heb hier ook veel fun aan gehad vooral dat helicopter level was dope tegenstanders knietje geven voor de deur, deur open tegenstander weg. ^^

Daar zat je dan, met je broertje naast je, wapens oprapend, knietjes gevend, propellortrappen draaiend en wild vloekend op die geweldige muziek door te stomen naar die volgende levels. Wat een feest, elke keer weer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (geen baas kunnen vinden)

Terug
Naar boven