MuscleMeat

Einde droogtrainschema, hulp nodig met aanpassen.

ErikvanV

Novice
Waardering
0
Ik zit 6-8 weken op dit schema om razendsnel naar de 5tot7% lichaamsvet te gaan.
Het is dan ook bijna alleen maar rijst + een eiwitbron, maar totaal geen vet. (alleen die omega 369vetzuren uit een potje)

Ik wil zodra ik hier mee klaar ben een schema hebben om zo veel mogelijk groei te hebben maar wel droog te blijven. Ik neem aan dat(ook voor gezondheid) ik er wel vetten aan toe moet voegen, en misschien mijn Carbs veranderen?

Kortom: Als ik klaar ben met deze 6-8weken droogtrainen wat moet ik toevoegen aan dit schema om maximale groei te krijgen maar wel droog te blijven?

Graag wat feedback.

Bij voorbaat dank

Erik van V

Hier het droogtrainschema wat ik nu volg.

6-8 weken
Trainingsdagen:

9:00 - 2 broodjes + shake/kwark + Fruit

11:00 - Rijst + tonijn

13:00 - Rijst + kwark

15:00 - Rijst + Kip

16:00 - Trainen
18:00 - past workout supplement gevolgd door proteine + vitargo shake

19:00 - Rijst + tonijn + Groente + Fruit

22:00 - Kwark

Elke dag Multivitamine + omega 369vetzuren

Ik ben 20 jaar weeg c.a. 81kilo en ben ong. 187 cm lang.

je moet wel degelijk een zooi vetten binnenkrijgen, ik neem aan dat je niet een half potje omega per dag wegeet? m.a.w. veels te weinig vet en teveel koolhydraten

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn maar platte bordjes rijst per keer.

En dat vetvrij is alleen voor die 6-8 supersnel droog worden weken lees ff goed.

ik vraag ook wat ik moet aanpassen als ik met deze weekjes klaar ben.

ja maar jij valt voor het oude cliche dat je van vet dik wordt, dat is deels fout, je lichaam verbrandt vet ook gewoon voor energie + vet wordt gebruikt voor allerlei procesjes in je lichaam. koolhydraten daarintegen zijn een slechte keus om te eten, die zijn puur voor energie en omzetting in lichaamsvet. juist met een dieet laag in koolhydraten kun je goed in bodyfat zakken

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu 2,5 weken bezig en ben van 13% naar 11% lichaamsvet gezakt en mijn spierverlies is minimaal, volgens mij groei ik gewoon door. Dat dit dieet werkt is dus een feit. T'is alleen niet verstandig om het langer dan 6-8 weken te doen want dan wordt het ongezond.

Het lijkt me bij een low carb diet dat je juist veel spiermassa verliest.

Maar goed mij ging het niet om het huidige dieet maar om een juist dieet voor na deze weken te creëren met wat hulp(daar is dit forum deels voor toch?).
Als iemand mij daar mee zou helpen zou het fijn zijn

Terug
Naar boven