Fitness Seller

Einde Kickstart...de terugval beperken

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Een suggestie/ervaring van mijn kant..

Ik merk bij mezelf dat na het einde van de (kickstart) oral ik steevast een terugval heb. Dit is een logisch gevolg maar het werkt bij mij altijd negatief zowel lichamelijk als mentaal.
Ik heb nu (met succes) na het stoppen met de kickstart..de Test E vervangen door Sustanon (mix van lange en korte esters) voor de duur van 4 weken om vervolgens weer over te stappen op Test E.
Resultaat was dat de terugval veel minder was en mentaal voelde ik mij ook meer dan prima!

Verder heb ik nog een keer zo'n wissel toegepast na het stoppen met Deca. Wederom met succes! De intentie achter deze wissel om mijn libido te behouden.

Ik kickstart niet meer, doe alleen maar aan frontloaden.
Bevalt me veel beter

idem,na kickstart heb ik het gevoel alsof ik een kick op mijn hoofd krijg.Test moet gaan inkicken,maar het lijkt allemaal veel minder dan jj zelf beloofd had.
Maw soms twijfel ik dan aan de injects of het daadwerkelijk goeie gear is.

Wat ik heb ervaren na een kickstart is dat de groei bijna stagneert. Maar een terugval a de kickstart heb ik nog nooit meegemaakt, ik hoop het ook niet mee te maken. Misschien verschilt dit van persoon tot persoon.

Het is vrij logisch.

Effe heel grof uitgaan van 4 weken kickstart.
(Percentages effe geschat met wat tabellen)

Effe grof:
Week 1: Orals max dosis + Weinig actieve MG in je bloed van de injects 30%
Week 2: Orals max dosis + Iets meer actieve MG 60%
Week 3: Orals max dosis + Nog meer actief 85%
Week 4: Orals max dosis + volledig actief 100%
Week 5: Alleen de inject MG's.

Dus zit je lager dan week 4.
Je zou in theorie dus je dosis kickstart orals moeten aanpassen met wat er actief is van de injects in je bloed.

Maar fronloaden blijft nog makkelijker natuurlijk.

misschien iets als trenA toevoegen gelijk na kickstart?..

• Topic Starter Topic Starter
klaas zei:
misschien iets als trenA toevoegen gelijk na kickstart?..

Bijvoorbeeld. Ik denk dat een aantal kortwerkende esters na het beeindigen van de kickstart een meerwaarde hebben aan het tegengaan van 'de klap'

IKKE zei:
Het is vrij logisch.

Effe heel grof uitgaan van 4 weken kickstart.
(Percentages effe geschat met wat tabellen)

Effe grof:
Week 1: Orals max dosis + Weinig actieve MG in je bloed van de injects 30%
Week 2: Orals max dosis + Iets meer actieve MG 60%
Week 3: Orals max dosis + Nog meer actief 85%
Week 4: Orals max dosis + volledig actief 100%
Week 5: Alleen de inject MG's.

Dus zit je lager dan week 4.
Je zou in theorie dus je dosis kickstart orals moeten aanpassen met wat er actief is van de injects in je bloed.

Maar fronloaden blijft nog makkelijker natuurlijk.

Kan je dan niet gewoon 6 weken pakken ipv 4.. dan zijn de mg's van de injects ook al een stuk hoger. ?

Angerfist zei:
Kan je dan niet gewoon 6 weken pakken ipv 4.. dan zijn de mg's van de injects ook al een stuk hoger. ?

Hoger dan 100% komen ze echt niet... :D of je moet de injectie dosis verhogen na week 4:D

Er is natuurlijk geen verschil tussen 4 of 6 weken kickstart aangezien je het zelfde probleem krijgt, omdat de injects volledig actief zijn rond week 4

De terugval van een kickstart hoeft niet slecht te zijn. Afhankelijk van waarmee je kuurt is het voornamelijk vocht wat je kwijtraakt.

Wat ook erg goed is, 1 a 2 weken sustanon 250 en dan overgaan op Test Ent.

Terug
Naar boven