MuscleMeat

einde van de oorlog in Irak?

Ano_1984_7

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
77
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
17%
Documentaire gisteren gezien op Nederland 2. No end in Sight

. Gaat over de oorlog in Irak, alle redenen waarom het mis is gegaan etc. Het duurt misschien eventjes, maar het is werkelijk walgelijk hoe de president, en de bestuurlijke top omgaat met niet alleen het leven van de mensen in Irak, maar ook zeker met de veiligheid van haar eigen!!! soldaten. De totale (moedwillige?) desinteresse, en onachtzaamheid is stuitend. Kijk en maak je maar eens flink pissig.
Ik overdrijf niet als ik zeg dat Bush, Rumsfeld, Cheney minimaal levenslange gevangenisstraffen verdienen.

No End in Sight 2007 good quality

Je link doet het bij mij niet. Maar oorlog is sowieso not done.
Mijn broertje heeft in Afghanistan gezeten en nu zit mijn nichtje er. Ik heb t liefst dat ze gewoon weer naar huis komt. Van wat ik hoor is het aardig gek daar allemaal. Zeker geen lolletje en even makkelijk geld verdienen, wat sommigen ervan zeggen.

Ho.. nou ineens wel.

ja en de volgende president mag de stront opruimen

het klinkt hard, maar het is dáár oorlog, niet hier. Nederland moet eigenlijk
alle millitairen terughalen en ophouden met bemoeien.

Lekker belangrijk, de supermarkten liggen hier toch wel vol dus 'tis prima.

Er komt nooit vrede in irak, van de week weer 53 doden doordat een of andere stomme shoarmaboer het nodig acht zijn 72 fatima's op te eisen.
Ik denk dat ze daar niks hadden moeten doen, als een regime echt buiten proporties de bevolking het leven zuuur maakt dan staat het volk vanzelf op.
of ze hadden de sjiieten gewoon doosjes ak's moeten opsturen, dan hoefden er iig geen soldaten heen om te sterven.

Terug
Naar boven