AndroidHealthClinic

Eindelijk 1e kuur

Berry2000

Cool Novice
Waardering
0
Het is eindelijk zover...

Tweede week van april begin ik eindelijk met mijn 1e kuur:

Test E Week 1 t/m 12 250mg e5d GG
Winstrol Week 10t/m 14 40 mg ed EPL
Nolva Week 14t/m 18 40, 40, 20, 20 EPL

Stats:

80 kg
1,78 m
14% Bf

Heb er zin in!

Ziet er goed uit hoor behalve de nolvadex die zou ik constant op 20 houden 40 heeft namelijk geen meerwaarde.

Goed dat je kiest voor test e dan weet je meteen hoe je daarop reageerd in die eerste 10weken.

40mg doet niet veel meer als 20mg nolvadex dat is wat ik bedoel, voor mij helpt het iniedergeval niet bij herstel m`n portomonnee word er wel lichter van.

• Topic Starter Topic Starter
Hou t gewoon op 40, 40, 20, 20...
1e kuur, dus geen idee of t meerwaarde heeft of niet.. maar goed.. ik heb t toch, dus waarom niet? En idd.. wat kost t nou.

@Drycure
Wilde eerst idd een test/deca/winstrol doen.. maar zo heb ik iets nieuws om de volgende keer naar uit te kijken he!

Persoonlijk zou ik de kuur 2 weken inkorten en de dosering iets opschroeven: 250 mg E4D of E3D.
250 E5D vindt ik erg weinig als het om een test-only gaat en de winstrol zou ik eerder inzetten, vanaf week 8 omdat de gains dan wss al een stuk minder zijn.
14 weken onderdrukking van de axis vind ik ook erg lang.

Op jouw stat's zou ik de of 250mg/200mg test/deca doen. Of de test op 500mg zetten. Het is een eerste kuur, verpest het niet door net iets te weinig te nemen. Mss ga je hard op je eigen kuurvoorstel, je kunt het immers niet van te voren weten, maar ik zelf zou die risico niet nemen.

En zoals BK zegt, winny eerder beginnen. Ik zou tegelijkertijd laten eindigen met test e.

Succes met je kuur!

20 mg omdat die de receptoren al volledig zou bezeten.

Je kan volgens mij beter gewoon 500mg EW doen 10 weken lang.

En Nolvadex kan je ook even frontloaden een paar dagen maar geen 2 weken lang.
Dat is nergens goed voor heb ik gelezen.

Ik zelf ben met bijna zelfde kuur bezig en pak 1 week op 40 en de rest 20mg.
Maar dat is niet het belangrijkste, ik zou wel de test dosis wat omhoog gooien!

goede kuurstats :thumbs:

zomer in de kop?

Nee niet zo zeer... hou er rekening mee dat ik de zomer in ga met een dikke kop dus daarvoor doe ik niet alleen he!!!

10 weken 500mg dan..
Mij lijkt het dan vanaf week 8 winstrol, niet vanaf week 6 om het te laten eindigen met de test.
Vanaf week 8 en dan die 2 overbruggende weken tot aan de nakuur lijkt mij beter of zie ik dit verkeerd?

Nee niet zo zeer... hou er rekening mee dat ik de zomer in ga met een dikke kop dus daarvoor doe ik niet alleen he!!!

10 weken 500mg dan..
Mij lijkt het dan vanaf week 8 winstrol, niet vanaf week 6 om het te laten eindigen met de test.
Vanaf week 8 en dan die 2 overbruggende weken tot aan de nakuur lijkt mij beter of zie ik dit verkeerd?

Nee dat zie je niet verkeerd.

500mg zeker voor gaan gab...

Yep...
Ga ik zeker doen!
Begin hier over 2 weken mee.

Terug
Naar boven