XXL Nutrition

eindelijk afgevallen van 17,5 naar 13,1

Darkflames

Novice
Waardering
0
nou het is me eindelijk gelukt om van 17,5 vetpercentage naar 13,1 te gaan in 2 maanden. weet niet of dat te lang is maar het is wel mooi gelukt. houd het zo vol en ga voor de 10%.

ik weeg 71 kilo
en ben 1,77 m.

ik kan wel zeggen dat ik gewoon 3 keer per dag ging eten soms 5 als het lukt. maar dat lukt vaak niet aangezien ik school en werk en trainen samen combineer en natuurlijk vrienden en vaak buiten dus soms te druk om echt 5 keer gezond te eten:p

je moet gewoon veeeel minder suiker eten geen snoep na 9uur nog alleen kwark^^. veel groene thee en water. en wat vooral hielp was dat ik weinig koollhydraten ging eten voor de cardio en cardio altijd na het kracht trainen. en hopla je valt af. ooh ja en alles wat je volkoren kan halen. haal het dan ook volkoren. en geen junk food.

nu voor de 10% kijken of het lukt;). ik kan wel zeggen het is me alleen gelukt door de tips hier van dit site te lezen. en nee ik heb geen voeding schema toch lukt het als je maar weet wat je eet.

Netjes! En hoe zit het met spierverlies?

• Topic Starter Topic Starter
ben van 75 naar 71 kilo gegaan. zeker wel iets eraf denk ik tenminste ik ging vooral op vet concetreren. maar ik weet het niet echt. ik heb aan het begin niet gemeten hoeveel spiermassa ik had dus kan het nu niet verglijken. ik weet wel dat mijn spieren op me arm als shouder en benen en borts veel beter uit zijn gekomen. kan zelf veel meer gewichten heffen dan als ik eerst gewend was. dus ik zou het niet weten mischien ook nog toegenomen:p. mischien heeft me whey een beetje beschermt ik neem het altijd als ik klaar ben met kracht trainen en voor het cardio. ik heb van dymatize daar zit ook wel bcaa en glu in dus mischien heeft het me geholpen om niet veel spierweefsel af te breken.

nu voor de 10% mischien probeer ik een fatburner weet nog niet zeker.

omg!
3x per dag?
dat is wel heel weinig, dan ben ik benieuwd hoe vaak je eerst at:P?

• Topic Starter Topic Starter
ik at ook normaal 3 keer per dag mischien zelf meer. maar dan was het ook echt mc donalds burger king of febo want ik ben niet echt iemand die vaak thuis zit. en nu is het gewoon gezond en helemaal niks van dat junk food meer en niet laat thuis komen en kapot veel eten net als wat ik altijd deed en gewoon geen snoep wat ik echt heeeeel vaak kocht. zelf ben ik nooit dik geweest hoor maar ik heb afgelopen tijd wel een leuk buikje opgebouwd wat ik echt helemaal niks vond. na deze 2 maanden is het ggewoon verdwenen. en nu streef ik gewoon om me buikspieren te zien.

Laatst bewerkt:
Wat eet je voor of na de trainingen?

71 kg is wel mager. Waarom niet eerst bulken?

71 kg is wel mager. Waarom niet eerst bulken?

omdat je onder de 13% vetp. beter en schone spiermassa aanzet.

mocht er wat vet bij komen zoals normaal is train je dat er makkelijker af als

dat je vanaf 17 % vp verder bulkt waardoor je snel boven de 20% uitkomt.

;)

omdat je onder de 13% vetp. beter en schone spiermassa aanzet.

mocht er wat vet bij komen zoals normaal is train je dat er makkelijker af als

dat je vanaf 17 % vp verder bulkt waardoor je snel boven de 20% uitkomt.

;)

maar als ik het goed begrijp staat die nu toch op 13%. Een mooi BF om schoon te bulken imo.

maar als ik het goed begrijp staat die nu toch op 13%. Een mooi BF om schoon te bulken imo.

Als ie nog naar 10% afzakt en dan (clean) bulken is het nog beter.

Ik adviseer de mensen die me advies vragen in sportscholen of hier op DBB.

ook om eerst te rippen -cutten -vetburnen of wat je het wil noemen naar een vetp. tussen de 10 en 12%. om daarna te gaan (clean bulken).

ook voor gebruikers van Roids is dat aan te raden.

Terug
Naar boven