Fitness Seller

Eindelijk eens een prijsverlaging van een Whey product!

nice. Iets in de samenstelling veranderd of is het het precies hetzelfde product?

Mijn favoriete Whey dusver dus prijsverlaging verwelkom ik ten zeerste :)

FInally whey word cheaper!

• Topic Starter Topic Starter
nice. Iets in de samenstelling veranderd of is het het precies hetzelfde product?

Mijn favoriete Whey dusver dus prijsverlaging verwelkom ik ten zeerste :)

Het grootste verschil is dat 2,3 kg nu 2 kg is geworden.

Alleen wij verkopen Stacker W 2,3 kg voor de 2 kg prijs.;)

Hij is zojuist thuis aangekomen :)

Moet je een shake voor en na de training maken ?
En hoe zit het met rustdagen?

Groetjes

Hij is zojuist thuis aangekomen :)

Moet je een shake voor en na de training maken ?
En hoe zit het met rustdagen?

Groetjes
eentje voor de training maken, of een grote shake en de helft voor en de helft na de training drinken. na de training een beetje snelle koolhydraten erbij doen (dextrose) of brinta/havermout.
eventueel bij het opstaan ook nog een shake, maar dat hangt af van je voeding. zorg dat je per kg lichaamsgewicht 2 gram eiwit op een dag binnenkrijgt, wat je tekort komt, aanvullen met whey poeder.

eentje voor de training maken, of een grote shake en de helft voor en de helft na de training drinken. na de training een beetje snelle koolhydraten erbij doen (dextrose) of brinta/havermout.
eventueel bij het opstaan ook nog een shake, maar dat hangt af van je voeding. zorg dat je per kg lichaamsgewicht 2 gram eiwit op een dag binnenkrijgt, wat je tekort komt, aanvullen met whey poeder.

Ik ben nogal onervaren dus waarschijnlijk is het een domme vraag maar hoe kom ik er achter hoeveel eiwitten ik al binnen heb op een dag ?

Groetjes

ik zal eerst de beginnersfaq eens lezen ;)

toch bedankt !

Ik ben nogal onervaren dus waarschijnlijk is het een domme vraag maar hoe kom ik er achter hoeveel eiwitten ik al binnen heb op een dag ?

Groetjes
op de verpakkingen van etenswaren staat hoeveel eiwitten erin zitten :), het is nog aardig wat rekenwerk in het begin, maar na een tijdje ken je alles wel ;)

Terug
Naar boven