XXL Nutrition

eindelijk is het zo ver !!

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.462
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
ben net trug van mijn vakantie en heb gelijk maar ff nieuwe componenten
voor mijn pc besteld (werd ook tijd) aan komende week bouw ik dit in mijn nieuwe kast:
AplusCase Twin Engine (kast) asus P5N32-E PCI moederbord, intel dualcore E6600, 2gig ddr 800MHZ G.E.I.L, 2X8800GTS 650MB (een heb ik al)

zo ziet mijn kast eruit:
ImgW.jpg - 111971

word dit een goede game pc ??

Ja, alleen de kast........... Maar dat is smaak, je zult er in iedergeval de komende 2 jaar goed vooruit kunnen, heb dezelfde pc als jou ongeveer alleen dan met 1 videokaart maar, en een sneller hardeschijf en ik kan er goed mee gamen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, alleen de kast........... Maar dat is smaak, je zult er in iedergeval de komende 2 jaar goed vooruit kunnen, heb dezelfde pc als jou ongeveer alleen dan met 1 videokaart maar, en een sneller hardeschijf en ik kan er goed mee gamen.

ik vond het wel een vette kast maar eingelijk gaat het me puur voor de luchtkoelling er zitten 2x 25cm fans in :D
want ik ga hem helemaal overclocken dus koelling is dan wel belangrijk
kan er eingelijk helemaal niet op wachten :D

Gewoon lekker waterkoeling setje kopen van 120 euro. Heb je alles nog een stuk beter gekoeld, het past in je kast helemaal. Ziet er mooi uit en hey is een stuk stiller.

Mijn PC is momenteel kapot, hier lees je wat er zo'n beetje aan de hand is:p

Garantie Voeding - Hardware.Info Forum

ben net trug van mijn vakantie en heb gelijk maar ff nieuwe componenten
voor mijn pc besteld (werd ook tijd) aan komende week bouw ik dit in mijn nieuwe kast:
AplusCase Twin Engine (kast) asus P5N32-E PCI moederbord, intel dualcore E6600, 2gig ddr 800MHZ G.E.I.L, 2X8800GTS 650MB (een heb ik al)

zo ziet mijn kast eruit:
http://img.alza.cz/ImgW.asp?fd=f2&cd=UD759

word dit een goede game pc ??

zeker wel. overkill zelfs met die 2 videokaarten volgens mij

kan ik trouwens windows en al mijn andere progamma's op mijn harde schijf laten staan nu ik er andere nieuwe dingen in bouw want ik hou mijn eigen harde schijf ?

Van plan om over te clocken? Wat voor voeding neem je erbij en welke koeler?

kan ik trouwens windows en al mijn andere progamma's op mijn harde schijf laten staan nu ik er andere nieuwe dingen in bouw want ik hou mijn eigen harde schijf ?

Dacht het wel, nee het is geen overkill, Collin Mcrae Dirt kan ik enkel met bijna dezelfde specs als jou pc op Medium spelen op een 22 inch LCD. Met een 19 inch kan ik hem op Ultra spelen. Dus wanneer je een 22 inch LCD hebt is het zeker geen overkill.

Ligt eraan wat er nu voor processor in zit? Met de core 2 duo krijg je nl een andere HAL (hardware abstraction layer) , er is wel een manier om een bestaand windows installatie hierop aan te passen. Maar het allerbeste is gewoon windows opnieuw te installeren .

Van plan om over te clocken? Wat voor voeding neem je erbij en welke koeler?
voeding komt later zelf heb ik nu op het moment een recon 450 watt
als ik ga overclocken komt er iig wel een zwaardere voeding in ik dacht aan een 750 watt merk weet ik nog niet.
verder was de standaard koelling bij de e6600 voldoende ??
zo niet komt er ook een andere koelling in mischien wel een water koelling.

Ligt eraan wat er nu voor processor in zit? Met de core 2 duo krijg je nl een andere HAL (hardware abstraction layer) , er is wel een manier om een bestaand windows installatie hierop aan te passen. Maar het allerbeste is gewoon windows opnieuw te installeren .

ik draaide met een socket 939 met een athlon 3400+
en op mijn harddisc staat wxp sp2. staat er standaard in kan er ook niet af halen alleen wel opnieuw rebooten

de hdd komt namelijk uit een kant en klare acer pc zonder xp software want xp staat op de hdd
er zit wel allemaal besturings software bij het nieuwe moederbord en ik denk ook bij de processor

coole kast!!!

maar wat is het nut van 2 videokaarten? dan koop je toch gewoon 1 stuk van de beste kaart...niet?

coole kast!!!

maar wat is het nut van 2 videokaarten? dan koop je toch gewoon 1 stuk van de beste kaart...niet?

die nieuwste gtx en ultra zijn mij wat te duur vandaar 2 kaarten en de nieuwere spellen zijn sli ready
verder heb je dan dubble zo veel geheugen
snelheid weet ik eingelijk niet ?

als ik ga overclocken komt er iig wel een zwaardere voeding in ik dacht aan een 750 watt merk weet ik nog niet.

Standaard koeler is idd voldoende zolang je maar niet overklokt , e6600 is leuk overclockbaar spul. .G.E.I.L. geheugenbanken komen ook goed uit de test , al met al goede pc

Standaard koeler is idd voldoende zolang je maar niet overklokt , e6600 is leuk overclockbaar spul. .G.E.I.L. geheugenbanken komen ook goed uit de test , al met al een goede pc

Edit : als je slim bent wacht je nog heel even , rond 22 juli gooit intel zijn prijzen omlaag. Mischien is dan een Q6600 wat voor je ? scheelt dan ong €50,- in de prijs. Je zal dan alleen even moeten kijken of dit nog op je asus moederbord past.

Laatst bewerkt:
die nieuwste gtx en ultra zijn mij wat te duur vandaar 2 kaarten en de nieuwere spellen zijn sli ready
verder heb je dan dubble zo veel geheugen
snelheid weet ik eingelijk niet ?

Het dubbele geheugen heeft geen zin, ze werken samen en niet appart. Alles wat in het geheugen staat van de eerste staat ook in de tweede. Je hebt in feite gewoon 640MB, en niet het dubbele geheugen.

Volgens mij haalt een SLi 8800GTS 11000+ punten standaard en een GTX 10000 standaard. Oftewel, uiteindelijk ben je meer stroom en geld kwijt door SLI te nemen en ben je beter af met een GTX.

Met die 2 kaarten zal je E6600 zelfs gaan botlenecken. Kan je beter een Q6600 nemen en één 8800GTX. En die kast, waarschijnlijk t*ring veel lawaai en van zo'n premod moet je geen kwaliteit verwachten. Ik heb de thermaltake armor en daar heb je echte kwaliteit.

Met die 2 kaarten zal je E6600 zelfs gaan botlenecken. Kan je beter een Q6600 nemen en één 8800GTX. En die kast, waarschijnlijk t*ring veel lawaai en van zo'n premod moet je geen kwaliteit verwachten. Ik heb de thermaltake armor en daar heb je echte kwaliteit.

mmm ik ben ook van plan de e6600 te gaan overclocken op den duur, het moet een zeer goed overklockbare processor zijn !! van 2400mhz naar 3200mhz moet te halen zijn !!

kast is super stil als ik de reviews er over lees. verder zijn het 25 cm fans die draaien op een laag toerental

En hoeveel verplaatsen die fans per minuut?

Terug
Naar boven