- Waardering
- 4.462
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
oei dat weet ik zo niet hier de link waar ik hem heb besteld
ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei dat weet ik zo niet hier de link waar ik hem heb besteld
alles nog ff op een rij zodat ik er morgen mee kan gaan beginnen !!
stap 1 processor en geheugen op het moederbord bouwen
stap 2 voeding en mobo in de kast bouwen
stap 3 kabels van voeding maar mpbo aansluiten
stap 4 videokaart hardeschijf en dvd rom inbouwen
stap 5 de rest van de kabels aansluiten zoal hdd, videokaart en dvd rom
stap 6 windows vista home premium upgrade in de dvd rom stoppen en dan opnieuw de pc opstarten en installeren en erna de stuurprogamma's en update's
ik hoop dat ik het zo allemaal goed doe ?
hoe kan ik dat voorkomen ?Dat gaat zo wel lukken , let alleen wel op dat je niet te statisch bent tijdens het inbouwen.
mmm ik ben ook van plan de e6600 te gaan overclocken op den duur, het moet een zeer goed overklockbare processor zijn !! van 2400mhz naar 3200mhz moet te halen zijn !!
kast is super stil als ik de reviews er over lees. verder zijn het 25 cm fans die draaien op een laag toerental

jongens ik heb mijn systeem helemaal klaar en het loopt als een trein !!
echt geweldig vergeleken met mijn oudere pc
hiervoor had ik een acer pc athlon 3400+ 1,5gig ddr1 en een 8800gts 640mb kaart.
nu heb ik een nieuwe behuizing en een asus P5N32-E SLI mobo intel e6600 processor 2gig geil 800mhz en natuurlijk mijn 8800gts 640 mb
en damn wat een verschil is dat tussen deze en mijn voorige pc.
ik heb net gelijk ff 3dmark05 gedraaid en ben benieuwd of deze score gemiddeld is voor mijn nieuwe pc. zonder oc score 14188
hier de link naar mijn score
[Link niet meer beschikbaar]
is dit een beetje redelijk ?
3DMark Score 14118 3DMarks
CPU Score 8354 CPUMarks
Detailed Test Results
Game Tests
GT1 - Return To Proxycon 53.3 fps
GT2 - Firefly Forest 40.9 fps
GT3 - Canyon Flight 82.7 fps
CPU Tests
CPU Test 1 4.5 fps
CPU Test 2 6.8 fps
net nog ff 3dmark06 gedraaid met alles op stock
1280x1024 resolutiescore 8714
Futuremark - ORB - Result Analyzer
dit is nog zonder sli en ocis die 8700 met of zonder sli. Ik haalde namelijk vroeger met een e6600, 2gb pc6400 crosair, GF8800gts 640MB, WD Raptor hardeschijf, Asus pb5-deluxe wifi/ ap 8300-8400. Dus is het met 1 videokaart is het een nette score, want ik had gelezen dat je ook een tweede wou pakken?
Hangt natuurlijk van je andere onderdelen af. Je geheugen kan moeilijk doen, als je wilt. Waarschijnlijk hebben die lekker zitten overklokken. Kijk even op gathering.tweakers.net daar vind je veel.