MuscleMeat

Eindigen met kort werkende esters om nakuur beter te bepalen.

Bezoekers in dit topic

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
2.144
Waardering
220
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Wat zijn jullie meningen over een kuur als vb:

week 1 t/m 8 test enan + dboll (eerste 4 weken)
week 8 t/m 12 test prop of wederom d-boll (iets wat kort werkt)

het gaat nu niet over doseringen of dat ik deze kuur wil doen, maar je weet wel meer precies wanneer je je nakuur moet starten.

Vaak wordt gezegd dat enanthaat een ester is dat 2 weken doorwerkt maar misschien niet bij ieder persoon en word een nakuur te vroeg of te laat gestart, met als gevolg misschien meer spier en kracht verlies en slechter herstel.

Graag jullie meningen en of het wel nut heeft.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn jullie meningen over een kuur als vb:

week 1 t/m 8 test enan + dboll (eerste 4 weken)
week 8 t/m 12 test prop of wederom d-boll (iets wat kort werkt)

het gaat nu niet over doseringen of dat ik deze kuur wil doen, maar je weet wel meer precies wanneer je je nakuur moet starten.

Vaak wordt gezegd dat enanthaat een ester is dat 2 weken doorwerkt maar misschien niet bij ieder persoon en word een nakuur te vroeg of te laat gestart, met als gevolg misschien meer spier en kracht verlies en slechter herstel.

Graag jullie meningen en of het wel nut heeft.

als het bij enanthaat zou verschillen bij ieder persoon waarom zou dit bij een korte ester anders zijn ?

zelfs al zou dit zo zijn dan weet je nog niets je weet dan ook niet de hoeveelheden van 1ste 8 weken en vervolgens overstappen naar korte esters
dan zou je zelfs met alleen die lange esters meer weten dan als je ook nog is later gaat lopen kloten met andere dingen...
 
En daar komt nog bij dat 12 weken d-bol gewoon erg slecht voor je is (giftig voor je lever)... Vergeet niet dat d-bol puur gebasseerd is op kracht, dus je zult echt veel vocht gaan vasthouden, en na de kuur zak je weer terug. Dus dan heb je uiteindelijk weinig kwaliteit massa gepakt. Je moet d-bol zien als de No-Xplode pomp product van een massakuurtje. Het helpt je snel op gang te komen de eerste weken voordat het echte werk (deca+test/ of andere middelen) gaan werken << lange esthers.

Ik zou Test prop simpel voor cutkuurtjes gebruiken, dit omdat je er iets minder vocht mee vasthoudt als met test-E. Voor de rest is het hetzelfde kwa werking. Dus hou het gewoon bij enanthaat, ook minder vaak injecteren.


Koop 2 vails deca ofzo en doe dit:

Week 1-14: Test-E 500mg (elke week)
Week 1-12: Deca 300mg (elke week)
Week 1-5: D-bol op 40mg elke dag (of op 50mg per dag).

Hiermee zul je 5x betere results boeken dan wat je nu van plan bent. Wel 2 weken langer door gaan met Test, want deca verpest je libido een beetje, door met test iets langer door te gaan zul je uiteindelijk sneller herstellen. Nakuren doe je met nolvadex op 20mg per dag vanaf eind week 16.

Geloof me maar dit kuurtje is velen malen beter als wat je nu van plan bent, en kwa kosten nog goedkoper kan zijn ook.
 
als het bij enanthaat zou verschillen bij ieder persoon waarom zou dit bij een korte ester anders zijn ?

zelfs al zou dit zo zijn dan weet je nog niets je weet dan ook niet de hoeveelheden van 1ste 8 weken en vervolgens overstappen naar korte esters
dan zou je zelfs met alleen die lange esters meer weten dan als je ook nog is later gaat lopen kloten met andere dingen...

Kijk jij begreep mijn vraag, maar jij denkt dus dat het niets zou uitmaken, je hebt denk ik ook wel gelijk maar als je dan vb dboll neemt, daarvan weet je zeker dat het na een dag of misschien 2 uit je lichaam is.
halvewaardetijd is geloof ik 8 of 9 uur?
 
Laatst bewerkt:
En daar komt nog bij dat 12 weken d-bol gewoon erg slecht voor je is (giftig voor je lever)... Vergeet niet dat d-bol puur gebasseerd is op kracht, dus je zult echt veel vocht gaan vasthouden, en na de kuur zak je weer terug. Dus dan heb je uiteindelijk weinig kwaliteit massa gepakt. Je moet d-bol zien als de No-Xplode pomp product van een massakuurtje. Het helpt je snel op gang te komen de eerste weken voordat het echte werk (deca+test/ of andere middelen) gaan werken << lange esthers.

Ik zou Test prop simpel voor cutkuurtjes gebruiken, dit omdat je er iets minder vocht mee vasthoudt als met test-E. Voor de rest is het hetzelfde kwa werking. Dus hou het gewoon bij enanthaat, ook minder vaak injecteren.


Koop 2 vails deca ofzo en doe dit:

Week 1-14: Test-E 500mg (elke week)
Week 1-12: Deca 300mg (elke week)
Week 1-5: D-bol op 40mg elke dag (of op 50mg per dag).

Hiermee zul je 5x betere results boeken dan wat je nu van plan bent. Wel 2 weken langer door gaan met Test, want deca verpest je libido een beetje, door met test iets langer door te gaan zul je uiteindelijk sneller herstellen. Nakuren doe je met nolvadex op 20mg per dag vanaf eind week 16.

Geloof me maar dit kuurtje is velen malen beter als wat je nu van plan bent, en kwa kosten nog goedkoper kan zijn ook.

Ik wil deze kuur niet doen zien mijn vraag stelling , en dboll was als voorbeeld ook test prop.
Je zou als vb de eerste 3 weken dboll kunnen doen en de laatste 3 weken dboll (6weken) .

ik weet niet waar jij 12 weken dboll vandaan haalt?

"Geloof me maar dit kuurtje is velen malen beter als wat je nu van plan bent, en kwa kosten nog goedkoper kan zijn ook."

ik ben dit nog nooit van plan geweest, no offense maar eerst de vraag lezen, en nee ik kom niet uit een ei.
 
Als je toch prop en E hebt zou ik beginnen met prop en gelijk met E,dus Prop al ks en niet Dboll.

nakuur na je Enanthate 10 dagen na je laatste inject. misschien wel iets eerder asl er Gyno vorming is.
 
Ik vind dit ook geen slecht idee om 3 weken een oral te nemen zodat je injects uitgewerkt zijn voordat je met je pct begint. Ik was dit namelijk ook van plan :)

Volgens mij is het zelf gezonder als je na 3 weken stopt met een oral en dan weer een tijd geen en dan weer 3 weekjes.
 
dat was ook mijn gedachte gang er achter, en je weet dan wat meer precies wanneer je je nakuur kunt starten.
Lever heeft dan ook maar 3 weken 17aa dan weer rust en dan nog een keer 3 weken 17aa, en dat is volgens mij minder schadelijk dan 6 weken achter elkaar.

dus ik was benieuwd naar de meningen :)
 
dan zit je met 3 weken dbol
en dan 4 weken nolva

ook niet ideaal
 
Daar zit weer wel wat in.
 
Back
Naar boven