MuscleMeat

Eiren of whey

SISI

Novice
Waardering
0
Beste mede bber's

Even een vraagje hier..wat is beter na jullie mening als ontbijt? Eieren met havermout of whey met havermout? Aangezien dat alles om spierafbraak en aminozuren gaat..is niet beter als gewoon bcaa's nemen direct bij opstaan..en dan eiren als ontbijt? Want whey kan niet mee tellen als een maaltijd vind ik..kijk uit na jullie reacties...

Gr.

Maakt geen ruk uit

'Spierafbraak' :rolleyes: Jij bent dus zo'n geval dat helemaal angstig is gemaakt door de supplementen industrie. Als je wakker wordt ben je echt niet in een katabole staat en al zou je het zijn dan is dat spierverlies echt niet significant. Alsof je elke minuut die je niet eet na het wakker worden 50gram spier aan het vervetten is ofzo :o en alsof je met alleen koolhydraten en/of vetten zou ontbijten dat je dan spier blijft verliezen totdat je (hoogwaardige) eiwitten binnen krijgt.

Ik eet bijna elke dag eieren als ontbijt. Niet dat dat wat zegt. Soms eet ik ook kip. Of whey. Spannend niet?

Je hoeft niet per se te ontbijten

En eieren zijn veruit superieur aan whey of bcaa. Je hebt die supplementen niet nodig.

Ik zou er een eitje bij pakken, heb je ook meteen gezonde vetten binnen :D

Havermout + eiren + whey = pannenkoek :P
Problem solved!!!

Terug
Naar boven