MuscleMeat

eitwit shakes

utreg_fanatic

Novice
Waardering
0
Helpen eiwit shakes nou echt zo fantastisch ik ben nog maar beginnen en heb net eiwit extreme pro whey gekocht maar helpen deze eiwitten nou echt met resultaat op je lichaam, zodat je spiermassa groeit? :cool:

UUhm ik denk dat niet voor niets iedereen het gebruikt :P, ik gebruik het nu ongeveer 2 maanden en het werkt echt :D voel me stukken beter relaxter maar sporten moet je natuurlijk ook he zie het als een aanvulling voor de benodigde eiwitten die je per dag nodig hebt en als voedingstoffen voor je spieren na het trainen.

het is ook vooral het gemak van de shake he. Je kan ook al je eiwitten uit gewoon voedsel halen, al is een whey shake wel beter rondom de training

Een eiwit shake is vooral aan te raden na een training.. je lichaam schreeuwt om eiwitten om die spieren te gaan herstellen die jij net fijn verziekt hebt :D. een Eiwit shake geeft je lichaam net ff die kick eiwitten diehet nodig heeft op dat moment, verdere eiwitten zou je uit een goed dieët moeten kunnen halen.. maar ook op niet trainingsdagen is een eiwit-shake niet verkeerd :).. het is maar net hoe het in jou dieët past

Ik sluit me aan bij marcos. Whey shakes zijn erg snel waardoor je lichaam ze snel kan gebruiken, maar als je goed eet zijn ze niet onmisbaar, verwacht er geen wonderen van.

Eiwitshakes zijn vooral makkelijk en snel en een goede aanvulling op je gewone voeding, maar het is geen wondermiddel. De basis blijft hard trainen en genoeg vaste voeding. Wat je tekort komt kun je eventueel uit shakes halen.

Zelf ben ik geen voorstander van supplementen. Ik gebruik zo nu en dan wat eiwitpoeder, vitaminepillen en creatine. Meer niet eigenlijk. Het meeste probeer ik uit mijn rijst, aardappelen, kip, rund en mega-hoeveelheden groente en fruit.

Gr,
Saint

utreg_fanatic zei:
Helpen eiwit shakes nou echt zo fantastisch ik ben nog maar beginnen en heb net eiwit extreme pro whey gekocht maar helpen deze eiwitten nou echt met resultaat op je lichaam, zodat je spiermassa groeit? :cool:

Een shake is gewoon een aanvulling op je gewone eetschema of eventueel voor een vervanging van een maaltijd. Het geeft dus wel resultaat , maar dat zul je waarschijnlijk niet zien.

benny205 zei:
Een shake is gewoon een aanvulling op je gewone eetschema of eventueel voor een vervanging van een maaltijd. Het geeft dus wel resultaat , maar dat zul je waarschijnlijk niet zien.

volgens mij is je antwoord al 3x gegeven :D

Terug
Naar boven