XXL Nutrition

EL MONSTRO Road to IFBB ! ! !

We zijn nog diep moeten gaan de laatste 2.5 weken, maar hebben het dan toch nog gered.Zo zie je maar wat je op zo`n korte tijd met je voeding en cardio kan bereiken.
Wat is het lichaam toch een mooi beeldhouwwerk :D
ik was in 12 weken ripped en ik weet dat het lastig was. En ik had 12% vet en hij 15% in 8weken! echt ziekelijk respect die jongen heeft het echt zwaar gehad...

hard work always pays off!!!!

• Topic Starter Topic Starter
dank je allemaal voor de steun en leuke complmentjes!! en special thanks tho beast en glenn,wat zonder deze 2was het me niet gelukt!!jullie beide hebbe me erdoor getrokke mentaal en met men voedingschema's,echt mercikes makkers!morge brokke make daar,hehehehe.WE GO TO WIN IT ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goodluck monster!

succes man, je ziet er goed uit:D

Ik ben benieuwd, zeker wedstrijdfoto's posten!!

Hoelaat is de uitslag bekend/wedstrijd afgelope?

Go get 'em Tiger :hedbang:

wtf puik fisiek en zeker nu je nog jong bent , top bezig bro ga zo door en volg je doelen!

Ben benieuwd naar uitslag & wedstrijdspics.

Iemand pics?:)

al iets bekend ...sanca bel me vanavond even als je iets weet

Nog steeds niks?

Monstro is 1ste geworden bij de beloftes, 1ste bij de -100!

Hij stond er echt SUPERRR bij en grainy ripped to shredds!

Ook AronW stond er fantastich bij! vanaf nu noem ik die gast cannonbol shoulder Aron haha:D

Pics volgens morgen en video komt er ook wel aan!!!

Monstro + AronW goed gedaan mannen! chapeau , stonden allebei super, alleen k*t voor Aron , wat een k*tklasse die -90kg. kvind zelf dat hij die had mogen pakken!!!

en btw Jeppe is een beest die ook snel on stage moet :D

Morgen een uitgebereider verslagje van mijn kant. Glenn, beast en monstro, alle 3 zeer sympathieke kerels! Vooral die beast deed er goed aan de sfeer wat te ontstressen :D Twas een leuke maar lange dag.

Aron stond loeiiiihard maar kwam in een moeilijke klasse terecht. Toch een mega prestatie geleverd, en zichtzelf méér dan bewezen.

Yes!!! I knew he could do it!!!

Congrats bro' :thumbs:

Ook niets dan respect voor "cannonbol shoulder" Aron :D

Feli monstro :thumb:

Ook respect voor Aron inderdaad, wat een top fysiek heeft die gozer

Ook hier van harte. Ben benieuwd naar de foto's morgen!

belgiums best

Dikke proficiat Monstro. Wacht ongeduldig op de foto's.

Terug
Naar boven