AndroidHealthClinic

El Tawheed-moskee doet aangifte tegen Wilders

Heb ik ooit geschreven:

Het gaat feitelijk om één ding; de herovering van Europa. De Spanjaarden sloegen de Moren ooit de grens terug over en het bleek het einde van de krachtige tijden voor de Arabieren waarin ze continent na continent veroverden. Die slag zit de hoge geestelijken nog steeds dwars. Niet voor niets refereren geestelijken regelmatig aan de tijden dat Europa van de Arabieren was.

Een slag kun je op 2 manieren winnen: Via oorlog. Of middels sociale structuurverandering. Een oorlog duurt 1-20 jaar. Een sociale verandering 100 jaar. Maar is trefzekerder. Sinds de jaren '70 komt Europa Arabie tegemoet door immigratie toe te staan, in ruil voor soepelere oliecontracten. En sindsdien is de gang gezet van een sociale verandering in de structuur.
Mannen emigreren uit hun staten en bewonen wetserse staten, maken kinderen met overgebrachte vrouwen, om het ras en het geloof rein te houden en winnen decennia na decennia kruimel-beetjes macht.

Nu zijn we bij fase 3 aangekomen: De fase dat er een absolute meerderheid zit aan te komen van Moslims in de grote steden, die gemobiliseerd kunnen worden WANNEER EN OP WELK MOMENT DAN OOK hun leiders dat willen.
Er is slechts één ding dat de leiders willen zien, en dat is herovering van een continent dat een enorme infrastructuur en ontwikkeling heeft doorgemaakt.

Ongelovigen worden (mond)dood gemaakt anders gedeporteerd, jonge westerlingen worden gerecruteerd om van binnenuit de voorste linies te bevolken door demonstraties en lezingen. Het is één grote opzet. En iedereen in Europa is TE DRUK MET ZICHZELF en het vergaren van bezittingen, meer geld en meer spullen, we zij zó zelf-gericht, dat we niet doorhebben dat we allemaal de afgrond inglijden op weg naar een maatschappij die de middeleeuwen nog tekent als vooruitstrevend.

Ons recht van meningsuiting zijn we al 2 jaar kwijt. Zullen we dat alvast gaan vieren?

Je geeft ze teveel krediet DBC.

Het is een feit dat het gevaar niet onderschat mag worden, maar zo georganiseerd en taakgericht zijn ze zeer zeker niet.

Niet allemaal. Het is de elite die de zaak bestuurt. En de rest ziet het als een taak die ze volbrengen om hun geloof te dienen. De macht van de massa der ongeletterden, aangestuurd door de elite die wél kan lezen, schrijven en voor zichzelf denken.

Vergeet niet dat in Arabische landen niet van je wordt verwacht dat je voor jezelf denkt, daar zijn regels voor geschapen en als die afwijken dan worden ze bijgesteld. Voorbeeld: Demonstreren is verboden bij de islam maar zoals ieamand het al bracht op een Maroc-forum: De Palestijnen zijn beroerd van hun situatie, dus demonstreren ze dagelijks, wij zijn nu ook beroerd dus mogen we wel demonstreren.

Heel simpel: Plak de wet van je geloof effe opnieuw en alles mag.

Misschien ben ik te positief van aard maar ik zie dit echt als doemdenken.

De islam is idd, net zoals elk ander geloof, open voor interpretatie. Hoe iemand zijn geloof beleeft is sterk afhankelijk van de cultuur waarin hij zich bevindt. Er zijn nu al legio jonge moslims in dit land die sterk zijn verwesterd.

Ik ken een Marokkaanse jongen die alleen maar bezig met het bedenken van ideeen voor websites die het grote geld moeten gaan binnenbrengen. Een kapitalist in hart en nieren. Ik ken een Turks meisje dat in de zomer allerminst bang is haar (flinke :D) decollete te tonen. Maar beiden doen wel aan de ramadan.

Zo zijn er veel meer en met elke generatie zal hun aantal groeien en die zitten echt niet op een heilige oorlog te wachten.

Het blijft lastig, zo'n opstandig inferieur volk met strenge geloofsovertuigingen.

Mans zei:
Misschien ben ik te positief van aard maar ik zie dit echt als doemdenken.

De islam is idd, net zoals elk ander geloof, open voor interpretatie. Hoe iemand zijn geloof beleeft is sterk afhankelijk van de cultuur waarin hij zich bevindt. Er zijn nu al legio jonge moslims in dit land die sterk zijn verwesterd.

Ik ken een Marokkaanse jongen die alleen maar bezig met het bedenken van ideeen voor websites die het grote geld moeten gaan binnenbrengen. Een kapitalist in hart en nieren. Ik ken een Turks meisje dat in de zomer allerminst bang is haar (flinke :D) decollete te tonen. Maar beiden doen wel aan de ramadan.

Zo zijn er veel meer en met elke generatie zal hun aantal groeien en die zitten echt niet op een heilige oorlog te wachten.

Klopt, maar die mensen zijn in de minderheid en dat zijn die moslims die ook niet op de barricades gaan om te verkondigen dat agressie en terrorisme niet de antwoorden zijn. Het zijn zwijgende individuen die zo goed mogelijk naar hun religie leven. Maar zoals ik al zei: De islam gaat om de macht van de massa's, niet om goed bedoelende individuen.

:)

Laatst bewerkt:
Heerlijk zo'n topic!!! .

Moslim fundamentalisten prediken echt de meeste ONZIN, miljoenen islamieten die zich daarvoor schamen.

Stukje uit de metro:

De profeet staat in werkelijkheid voor genade
R.Bruyns stelt, deels terecht, dat in de wereld veel leed wordt veroorzaakt door moslims. Lees goed, moslims! Dat staat niet synoniem voor de islam. De islam verkondigt geen onderdrukking, geweldpleging en alle andere vreemde onmenselijke praktijken, waarvan het gros van de moslims denkt dat ze waar zijn. De islamn verkondigt tolerantie, respect en mededogen. De moslims zijn zelf de weg kwijt. Ze verdraaien de betekenis van jihad, dat pogen in de weg van God betekent. Moslims: hou eens op met naar een ander te wijzen en begin bij jezelf! De profeet Mohammed wordt beschouwd als een genade voor de hele schepping.Hoe kan de personificatie van genade geweld, haat, onderdrukking en intolerantie prediken? De moslims heden ten dage hebben het contact verloren met de ware boodschap van de islam, die nog altijd vrede betekent. Perverselingen zoals onze Mohammed B. willen eenieder graag laten geloven dat dit niet het geval is. Mohammed B., houd je kop een keer, beschaam ons molsims niet met je krankzinnige en misselijkmakende uitspraken.
Door adeel siddique uit rotterdam

Lof voor deze persoon! gewoon helemaal gelijk. Zo moeten veel nederlanders, en vooral FUNDAMENTALISTISCHE moslims eens goed naar kijken.

Jammer dat zulke stukjes niet gelezen worden. Gelukkig dat ik het nog wel gelezen heb! Om slechte dingen te doen, daar hoef je geen moslim voor te zijn.

Oh daarnaast is het plaatsen van die prenten gewoon provocatie. Kan je niet omheen. Wat was de reden voor die prenten? Wat was het doel? Vrijheid van meningsuiting? Dachten ze dat ze door het plaatsen van die prenten de fundamentalisten opeens van mening konden laten veranderen?? Dat het een reactie van:"Ochja... natuurlijk denemarken! Sorry, wij hadden het niet door. We gaan PER direct ons regime omtoveren tot een prachtige werkende democratie! Dankjewel voor het wijzen er op!" Waarom deden ze dat niet 10 jaar geleden, toen was het net zo erg als dat het er nu is. Die prenten zijn DOELbewust geplaatst. Om een discussie aan te kaarten, daar heb je geen prenten voor nodig, iig geen denigrerende. Wat is er verder zo goed aan die prenten dan? Ik geloof dat niemand hier kan zeggen dat de profeet mohammed een terrorist was, en al is het een spotprent... wat? zijn we 12 ofzo, dat we even met een groepje maar gaan pesten?

Als er nu bommen in europa ontploffen,... shit, dan geef ik niet de schuld aan die idiote moslims die dat doen maar aan de personen die uitgedaagd hebben. Als je een hond hele dagen met een stok port, dan bijt die van zelf.

En dan die Wilders... geen woorden voor. Zulke mensen horen niet in de politiek(clown). MOETEN wij als westerse beschaving even de moslims in andere landen op de feiten drukken dat WIJ WELLLLL vrijheid van meningsuiting hebben?
Je mening uiten kan ook anders. En kijk wat ze nu gedaan hebben? Goedzo, door deze shit komen er alleen maar meer onschuldige slachtoffers. IPV dingen subtiel aan te pakken en te zorgen dat zulke landen gaan matigen, moet het op een beledigende manier. Vrijheid van denigrerende uitingen.

Al taweed moskee... is idd hypocriet. Ik zie de islam nog steeds niet als een bedreiging voor de maatschappij. Ik zie meer fundamentalistische organisaties (of imam's) als een bedreiging. Mijn lof voor alle moslims die zich afzijdig houden van dit soort praktijken. Het zal niet meevallen als praktisch een hele beschaving over je heen pist!

Als de leiders zoals Saddam, ahmedinejad of kohmeini die kansen niet gekregen hadden, dan had je nu een totaal ander volk. **** die puta's die nu die mensen zo erg geindoctrineerd hebben met de meest erge onzin. Echt waar! bah om van te kotsen.

Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
Heerlijk zo'n topic!!! .

Moslim fundamentalisten prediken echt de meeste ONZIN, miljoenen islamieten die zich daarvoor schamen.

Stukje uit de metro:

De profeet staat in werkelijkheid voor genade
R.Bruyns stelt, deels terecht, dat in de wereld veel leed wordt veroorzaakt door moslims. Lees goed, moslims! Dat staat niet synoniem voor de islam. De islam verkondigt geen onderdrukking, geweldpleging en alle andere vreemde onmenselijke praktijken, waarvan het gros van de moslims denkt dat ze waar zijn. De islamn verkondigt tolerantie, respect en mededogen. De moslims zijn zelf de weg kwijt. Ze verdraaien de betekenis van jihad, dat pogen in de weg van God betekent. Moslims: hou eens op met naar een ander te wijzen en begin bij jezelf! De profeet Mohammed wordt beschouwd als een genade voor de hele schepping.Hoe kan de personificatie van genade geweld, haat, onderdrukking en intolerantie prediken? De moslims heden ten dage hebben het contact verloren met de ware boodschap van de islam, die nog altijd vrede betekent. Perverselingen zoals onze Mohammed B. willen eenieder graag laten geloven dat dit niet het geval is. Mohammed B., houd je kop een keer, beschaam ons molsims niet met je krankzinnige en misselijkmakende uitspraken.
Door adeel siddique uit rotterdam

Lof voor deze persoon! gewoon helemaal gelijk. Zo moeten veel nederlanders, en vooral FUNDAMENTALISTISCHE moslims eens goed naar kijken.

Jammer dat zulke stukjes niet gelezen worden. Gelukkig dat ik het nog wel gelezen heb! Om slechte dingen te doen, daar hoef je geen moslim voor te zijn.

Een buiging van respect voor deze moslim. :bow: :bow: :bow:
Moge Allah hem genadig zijn en er geen 100 doodsbedreigingen op z'n dak landen.

@Sport2000: De geniffelende toon waarop jij het 'optreden' van het moslimtheater op straat tegenover politie en justitie bespreekt, zet mij aan tot jouw naam te noemen in méér dan 1 islam-topic. Dat klopt. :thumb:

DBC01 zei:

@Sport2000: De geniffelende toon waarop jij het 'optreden' van het moslimtheater op straat tegenover politie en justitie bespreekt, zet mij aan tot jouw naam te noemen in méér dan 1 islam-topic. Dat klopt. :thumb:
Ik ben geen moslim?
Maar iig bedankt voor het bedankje ;)

yeah dbc, leer je hertje alvast in burka rondlopen? :evil:

DBC01 zei:

in dat geval zal ik mijn stukje hierboven weghalen, aangezien we elkaar nu begrijpen en ik blijkbaar iets verkeerd heb opgevat, wat bij het aanwezig zijn van jou nu duidelijk gemaakte bedoeling, overbodig is om nog langer te vermelden :kiss:

Je haalt me de rel-wind uit de zeilen Sport met je lieve gestes, doe es agressief of bijdehand dan kan ik tenminste doorgaan met m'n monologen!

:D:D:D

DBC01 zei:
Je haalt me de rel-wind uit de zeilen Sport met je lieve gestes, doe es agressief of bijdehand dan kan ik tenminste doorgaan met m'n monologen!

:D:D:D
ja maar, ja maar, ja maar:( ik heb je lief dbc-tje van me:D ik wil dat je je krachten spaart voor je harde work-outs:o

Terug
Naar boven