MuscleMeat

Elite membership

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Krijg het niet voor elkaar om aan te melden voor het elite membership.
Ik wil geld overboeken per internet. Ik moet een IBAN en BIC nummer invoeren. Wat houdt dit in? Ze vragen ook naar het adres van de bank? Kan ik deze velden overslaan? Kom er niet uit....

Wanneer het geld is overgemaakt wanneer ben ik dan elite member...

En bestaat er niet een optie dat ik gewoon geld naar een NL bank kan overmaken?

Alvast bedankt....

V: Ik begrijp het rekening nummer voor de overschrijving niet?
A: Om over te schrijven vanuit Nederland dien je een internationale overschrijving uit te voeren. Kies "internationale overschrijving" in online bankieren. Vervolgens kan je de IBAN en BIC codes invullen.
:)

• Topic Starter Topic Starter

Beste Big T die info had ik al tot me genomen voordat ik deze vraag stelde maar snap dat IBan en dat andere nummer niet. Wat moet ik daar invullen. Tevens vragen ze bij naar het adres van die bank. Moet ik die vragen negeren?

Graag gedaan ;), is het gelukt trouwens?

Als je doorgelezen had zag je toch beide codes staan IBAN en BIC?
Of ben ik nu van lotje?

Gewoon ff Tyl PM'en, dan kan hij die codes geven.

Het maakt toch niet uit waar IBAN en BIC voor staat, als je die codes heb vul je ze in en that's it.

Ik zou niet weten wat het probleem nog kan zijn aangezien die codes gewoon te vinden zijn op dezelfde pagina als de FAQ. Ook het adres is er vermeld. Gewoon terug beetje naar boven scrollen.

Bedankt allemaal de opdracht is net verstuurd en hoop dat ik snel elite member ben!!! Hoelang gaat dit duren? Je kon dit zien aan de sterren las ik?
Allemaal karma...

3 a 4 werkdagen.

mooi het is allemaal gelukt jongens!!!!

Mooi zo, welkom in de club :thumb:

je hoort er nu echt bij. je moet alleen je ontgroening nog meemaken :evil:

Precies, op je buik door de stront met een pan spaghetti op je hoofd. Maar het is het allemaal waard.

hehe , weer een elite bij ;)

nice Bro !!

Dank je mannen!!!!

Terug
Naar boven