XXL Nutrition

EliteXC: (5) Kimbo Slice vs. Seth Petruzelli

lucky shot

kvind het nog een beetje "zwakke" ground n pound

ik ben benieuwd hoe er dit Elite gaat raken nu hun posterboy toch wel genadeloos is verslagen door een redelijk onbekende vechter. Zal de menigte denken dat het een lucky shot is of gaan ze massaal kimbo laten vallen om uiteindelijk nooit meer wat van hem te horen. Only time will tell!

• Topic Starter Topic Starter
OP aangepast!

Terecht gewonnen. Misschien zwak te noemen, sterk genoeg om Kimbo te verslaan.

haha alsof kimbo dat heel zal boeien, twee jaar terug was het nog een halve zwerver, ondertussen heeft ie de nodige miljoenen geincasseert...

Easy win, maar ik ben toch blij dat hij eens op zijn tanden krijgt.

Alle vechters verliezen wel is.. volgende keer beter.

Dat mensen blij zijn als kleine schoolmeisjes omdat Kimbo verliest is lachwekkend :D

Zou me niks verbazen als hij wat knaken kreeg om snel down te gaan.. die gast snapt ook wel dat hij niet nog 20j kan doorvechten.

Dat mensen blij zijn als kleine schoolmeisjes omdat Kimbo verliest is lachwekkend :D

Ik ben eerlijk gezegd ook best opgezet met zijn verlies. Niet omdat de hype dom en onterecht was, maar simpelweg omdat het een n*ger is. The white supremacist heeft hem gestopt en dat wil ik even vieren.

haha frank shamrock heeft een beugel :roflol:

toch grappig bij zo een "gevaarlijk" persoon :P

Zou me niks verbazen als hij wat knaken kreeg om snel down te gaan.. die gast snapt ook wel dat hij niet nog 20j kan doorvechten.

:rolleyes:

Ga je hier nou suggereren dat EliteXC zijn posterboy geld gaat betalen om vroeger neer te gaan? :roflol:

Als Kimbo ondermaats presteert en de volgende partijen weer keihard naar het canvas geslagen wordt, wat denk je dat er met de kijkcijfers van CBS ELiteXC gebeurt?

They're dropping like flies.

http://mma.fanhouse.com/2008/07/27/no-kimbo-slice-cbs-elitexc-ratings-drop/

Lucky punch..

Hehe, Kimbo is niks en dat zeg ik al van het begin af aan:D

Ohhh wat zullen alle Kimbo-haters blij zijn.
Het was idd een lucky shot, is elke grote vechter (behalve Fedor :rolleyes: ) weleens overkomen.

Ohhh wat zullen alle Kimbo-haters blij zijn.
Het was idd een lucky shot, is elke grote vechter (behalve Fedor :rolleyes: ) weleens overkomen.

Mag ik hieruit concluderen dat je Kimbo een grote vechter vindt?

Welke respectabele tegenstander van niveau heeft Kimbo al verslagen dan?

Huh? Er zat noppes achter die rechter, Seth leunde zelfs naar achter...

Terug
Naar boven