XXL Nutrition

EliteXC: (5) Kimbo Slice vs. Seth Petruzelli

Wat beloofd dat dan? Is toch pure show:D

Het lijkt wel of de scheidsrechter te snel ingrijpt. De stoot op zijn kin was raak, toen een hele boel mis en tenslotte een rake op zijn oogkas. Kimbo zag er ook niet echt aangeslagen uit.

Het lijkt wel of de scheidsrechter te snel ingrijpt. De stoot op zijn kin was raak, toen een hele boel mis en tenslotte een rake op zijn oogkas. Kimbo zag er ook niet echt aangeslagen uit.

Hij probeerde de scheidsrechter naar de grond te krijgen na de stoppage.. hij was ver weg.

Eerlijk gezegd vond ik het ook wel jammer dat shamrock niet mocht vechten (en ligt het aan mij of is sparren de dag voor of van de partij normaal?) ik had persoonlijk gehoopt op een good old leglock van Ken :D

Em toch blijft het ook leuk om te zien hoe snel je die Shamrock pissig kunt maken :P Was ook goed te zien in TUF3.

Em toch blijft het ook leuk om te zien hoe snel je die Shamrock pissig kunt maken :P Was ook goed te zien in TUF3.

haha echt he :P

heb gister UFC 61 gezien, the final chapter (ortiz - shamrock)...wat een dwerg is die shamrock eigenlijk :P ortiz tilt em op met een double underhook en loopt heel die octagon door jo :P

Als je goed heb gekeken, zie je dat Kimbo echt tegen die mep aanloopt, wat voor een grotere impact zorgt. En zn mindset zal ook wel niet echt in orde zijn geweest aangezien hij zich had voorbereid op Shamrock ;)

Terug
Naar boven