XXL Nutrition

Ellbow sleeves gezocht!

Spierbal A

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
102kg
Hallo DBB'ers,

Ik ben op zoek naar goede elbow sleeves om ellebogen warm te houden tijdens de training.
Door klein scheurtje in het kraakbeen en ruimte op de ligamenten mag ik eigenlijk niet trainen/heel licht trainen.
Als ik het gewricht warm houd heb ik er minder last van.

Wie weet waar ik goede elbow sleeves kan kopen/bestellen?
ze mogen ook best nog een beetje stabiliteit meegeven, maar hoofdzaak is lekker warm!

Sportieve groet,

Arjen:)

Sok openknippen?

Hoi Arjen, op www.powerlifting.info kan je titan sleeves vinden die voor zowel knieen als ellebogen werken. Afhankelijk van je armomvang zou je voor ellebogen maat S of XS kunnen nemen.

ik heb er ook nog te koop van strengthshop voor 15 euro
moet je wel effe de omtrek van je bovenarm meten

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Eddine,

Super Centurion € 150,00
Super Katana
€ 150,00
Super Katana Low Cut
€ 190,00
Velocity
€ 135,00
Singlet
€ 40,00
Singlet with Dutch logo
€ 45,00
Titanium knee wraps (2 m) € 25,00
Titanium wirst wraps (50 cm)
€ 20,00
THP knee wraps (2 m) € 25,00
THP wirst wraps (50 cm)
€ 20,00
Signature Gold wirst warps (50cm)
€ 26,00
Signature Gold knee wraps (2m)
€ 36,50
Knee Sleeves (set)
€ 52,00

Ik zie geen ellbow sleeves staan?
Het lijkt me niet dat je knee sleeves bedoelde die je voor beide kunt gebruiken? (knie=groter dan elleboog)

Gr Arjen

Jawel, de kniesleeves maar dan in een kleine maat. Worden veel gebruikt als elbow sleeves. Ikzelf zou maat S passen om mn ellebogen bijvoorbeeld.

ik heb 45-46cm arm en gebruik nu de S van titan als elbowsleeves. Gewoon voor fitness vind ik ze te dik bv voor optrekken etc dan geven ze teveel weerstand maar voor powerlifting/strongman ideaal voor tireflippen/stones etc

• Topic Starter Topic Starter
re:

Ik snap wat je bedoeld.

Aangezien ik door veel blessure leed ben gestopt met Highlandgames/powerlifting kan ik beter andere sleeves gebruiken aangezien het lichtere fitnessoefeningen zijn.

Weten jullie waar ik die kan bestellen?

strengthshop.de heeft er wel.

ik heb 45-46cm arm en gebruik nu de S van titan als elbowsleeves. Gewoon voor fitness vind ik ze te dik bv voor optrekken etc dan geven ze teveel weerstand maar voor powerlifting/strongman ideaal voor tireflippen/stones etc

Daar heb je gelijk in. Ik doe ook nooit sleeves om met curls of andere soortgelijke bewegingen. Zelfs mn oude dunne mc david elbow sleeves zijn daarvoor te stug vind ik.
Dan kan je in dit geval beter dunnere halen.

Voor squats en presses vind ik ze wel fijn.

Terug
Naar boven