Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet maar weer eens wat vaker naar feestjes, eens een lekker doolhof maken voor mezelf en bij spontaan oogcontact de meest vreemde demonen op me af zien komen. Houd je jong en maatschappelijk scherp.
Inderdaad, maar niet links kijken. En op maandagen moet je ook oppassen. Die overvliegende struisvogels kunnen vriendelijk overkomen maar toch gemeen uit de hoek praten. En maak je school af.

Denk je nou echt dat ik enkel een gedistingeerde persoonlijkheid ben die geen behaalde kwalificaties geniet?![]()
Jouw.Je pseudo intellectuele psychologische zin, wederom gelijkslachtig aan al je eerdere, is het lumineuze bewijs dat jou genoten opleiding maatschappelijk onderdoet voor die van mij.
als u op heden de psychologische sociaal typerende vaardigheden bezit als die van degene die mij sidonia waant en met dezelfde complexiteiten probeerd te antwoorden wens ik u daar veel plezier mee. Aldus getekend Tante Sidonia