- Waardering
- 2
en dan maar zeggen dat mensen geweldadig beginnen te reageren
nu.nl/algemeen | Agenten houden ‘bonnendagen'
nu.nl/algemeen | Agenten houden ‘bonnendagen'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BULLSHIT..
Als mijn baas zegt dat ik men collega moet slaan doe ik het toch ook niet.
Die agenten zijn net zo goed corrupte vieze zakkenvullers.
en dan maar zeggen dat mensen geweldadig beginnen te reageren
Tja je moet wat he als je niets beters te doen hebt.
BULLSHIT..
Als mijn baas zegt dat ik men collega moet slaan doe ik het toch ook niet.
Die agenten zijn net zo goed corrupte vieze zakkenvullers.

Als jij niet snapt dat die "bonnendagen" puur spekken van de staatskas is, en als jij niet snapt dat je verhalen hoort van mensen die dag in dag uit gepest worden door kleine crimineeltjes waar ze geen "anti pest-dagen" voor houden (waar ze niet eens doeltreffend tegen optreden) dan moet je je misschien eens afvragen wie hier dom reageert.
Als jij niet snapt dat die "bonnendagen" puur spekken van de staatskas is, en als jij niet snapt dat je verhalen hoort van mensen die dag in dag uit gepest worden door kleine crimineeltjes waar ze geen "anti pest-dagen" voor houden (waar ze niet eens doeltreffend tegen optreden) dan moet je je misschien eens afvragen wie hier dom reageert.

3 x raden wat jij voor werk doet

"anti pest-dagen"
Wat heeft dat met bonnendagen te maken?
Die bonnendagen zijn er echt niet alleen voor de staatskas hoor, die zijn er ook om mensen te laten schrikken en te wijzen op wat ze fout doen.

Als jij het allemaal zo goed weet waarom doe je er dan zelf niets tegen? Maak het verschil in plaats de zoveelste die langs de kant staat te schreeuwen. Alleen, als jij de hulp nodig hebt van de politie als er iets gestolen is of als jij afgesneden word op de weg of vol in je remmen moet omdat iemand anders door rood rijd dan mogen die personen wel gepakt worden en zijn het je vrienden, maar als je zelf een foutje maakt en daarvoor word gepakt dan schreeuw je moord en brand. Beetje jammer...Inderdaad, we moeten ons toch aan de regels houden
Daar zijn ze nu eenmaal voor.
hoe moet je zoiets in godsnaam weten? Maar ondertussen wel 60euro armer.De orde bewaren doe imo beter door af en toe de regels iets minder nauw te nemen. Op zulke bonnendagen gaat het meer om miereneukerij dan om echt zware overtredingen.
Ik heb laatst een bekeuring gehad omdat mijn hond losliep op een gebied waar dat niet mocht. Er zou een bordje hebben gehangen. Ik met die cop naar de plek waar het bordje zou moeten staan. Geen bordje dat was eraf gestolen. Bon was al geschreven en de agent zei nog zoiets van dat ik het gewoon had moeten weten. Was in Friesland en ik woon in NHhoe moet je zoiets in godsnaam weten? Maar ondertussen wel 60euro armer.
natuurlijk T, tuurlijkAls jij het allemaal zo goed weet waarom doe je er dan zelf niets tegen? Maak het verschil in plaats de zoveelste die langs de kant staat te schreeuwen. Alleen, als jij de hulp nodig hebt van de politie als er iets gestolen is of als jij afgesneden word op de weg of vol in je remmen moet omdat iemand anders door rood rijd dan mogen die personen wel gepakt worden en zijn het je vrienden, maar als je zelf een foutje maakt en daarvoor word gepakt dan schreeuw je moord en brand. Beetje jammer...