AndroidHealthClinic

en dan maar zeggen dat mensen geweldig beginnen te reageren

De orde bewaren doe imo beter door af en toe de regels iets minder nauw te nemen. Op zulke bonnendagen gaat het meer om miereneukerij dan om echt zware overtredingen.

Ik heb laatst een bekeuring gehad omdat mijn hond losliep op een gebied waar dat niet mocht. Er zou een bordje hebben gehangen. Ik met die cop naar de plek waar het bordje zou moeten staan. Geen bordje dat was eraf gestolen. Bon was al geschreven en de agent zei nog zoiets van dat ik het gewoon had moeten weten. Was in Friesland en ik woon in NH ??? hoe moet je zoiets in godsnaam weten? Maar ondertussen wel 60euro armer.

Je hebt een punt, maar dat ligt niet aan de politie
Door normvervaging neemt men het niet zo nauw meer met de regels zoals verkeersovertredingen enzv
Hierdoor is de politie noodgedwongen om actie te ondernemen. En door afname van pakkans stijgt dat nog meer

Normvervaging...

Verkrachter: 0 dagen cel en 3 jaar voorwaardelijk
Trainingsmaat die beetje coke in bezit had: 14 dagen voorarrest en 6 jaar voorwaardelijk.
Sukkelaar die een brood steelt: paar maanden cel
Marokkaan die in Sint Niklaas zijn auto verkeerd parkeert: mag je geen boete geven omdat de marokkaanse VZW's dan te hard reageren. (No shit!)

Waar ligt de norm dan? En zijn deze wel redelijk? Economische misdaden worden blijkbaar harder gestraft dan misdaden tegenover andere mensen. Is de norm dan dat geld meer waard is dan een mens?

natuurlijk T, tuurlijk :rolleyes: Als jij het allemaal zo goed weet waarom doe je er dan zelf niets tegen? Maak het verschil in plaats de zoveelste die langs de kant staat te schreeuwen. Alleen, als jij de hulp nodig hebt van de politie als er iets gestolen is of als jij afgesneden word op de weg of vol in je remmen moet omdat iemand anders door rood rijd dan mogen die personen wel gepakt worden en zijn het je vrienden, maar als je zelf een foutje maakt en daarvoor word gepakt dan schreeuw je moord en brand. Beetje jammer...

Het is dan weer een beetje jammer dat ze dan soms weer niet komen opdagen

• Topic Starter Topic Starter
Normvervaging...

Verkrachter: 0 dagen cel en 3 jaar voorwaardelijk
Trainingsmaat die beetje coke in bezit had: 14 dagen voorarrest en 6 jaar voorwaardelijk.
Sukkelaar die een brood steelt: paar maanden cel
Marokkaan die in Sint Niklaas zijn auto verkeerd parkeert: mag je geen boete geven omdat de marokkaanse VZW's dan te hard reageren. (No shit!)

Waar ligt de norm dan? En zijn deze wel redelijk? Economische misdaden worden blijkbaar harder gestraft dan misdaden tegenover andere mensen. Is de norm dan dat geld meer waard is dan een mens?
zit ji bij de belgiese politie?

ik vind jou arrgumenten wel correct het is zoals het tegenwoordig er aan toe gaat helaas

Officer O'Maley Bitchkowski / Everlast]
It's the bad lieutenant, runnin up in your tenament
plantin' evidence on any black resident
New York's largest crew, it's the Men in Blue
we stick together like glue and make lies come true
my name's Officer O'Maley, I shoot you in the alley
and burn you like a cross at a ****in' clan rally
I got spics sellin' nicks in the LES
I stay untouchable like my name's Eliot Ness
New York's finest, with a bullet-proof vest
I confiscate the chronic, I let you keep the stress
that is unless you wanna try and test
I'm D.T. undercover, I lock up your mother
you're just another brother, you ain't the mafia don
who the ****'s payroll do you think that I'm on?

" The Police Department is like a crew
it does whatever it wants to do
the Police Department, we're like a crew
we do whatever we want to do!
The Police Department, it's like a crew
it does whatever it wants to do
the Police Department, it's like a crew
it does whatever it wants to do!"

Een echte vent wordt geen agent

Terug
Naar boven