XXL Nutrition

Encyclopedia Of Bodybuilding Robert Kennedy

JEROENN

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
69kg
Encyclopedia Of Bodybuilding Robert Kennedy

Ik ben op zoek naar een goed boek over bb. Nu denk ik dat ik er één gevonden heb "Encyclopedia Of Bodybuilding by Robert Kennedy". Heeft iemand dit al gelezen fzo want zou graag willen weten wat er eigenlijk juist in het boek staat, niet dat ik het koop en er daarna niks mee ben. Iemand enig idee ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Iemand enig idee ?

Laatste oproep?

Ik heb zelf 2 boeken van Robert Kennedy. Hardcore Bodybuilding en Maxi Cut Legs. Hij was/is de editor MuscleMag International. Goede boeken. Misschien iets gedateerd (1988)maar je moet toch voor je zelf datgene eruit pikken wat voor je werkt.

Ik heb zelf 2 boeken van Robert Kennedy. Hardcore Bodybuilding en Maxi Cut Legs. Hij was/is de editor MuscleMag International. Goede boeken. Misschien iets gedateerd (1988)maar je moet toch voor je zelf datgene eruit pikken wat voor je werkt.
Dat vind ik nou net zeer ambetant/moeilijk het eruit halen wat bij mij past de reviews lopen meestal heel fel uit elkaar. Welke punten ik in een boek wil zien

• Voeding
  • Oefeningen (vb en tips hierover)
  • Extra info (rond de bovengestelde punten)

Wat wellicht ook n optie is, is het boek dr Franco Columbu's Bodybuilding Handboek. Ook een oudje maar wel vol met goede basis informatie. FF zoeken op MP. Komt regelmatig voorbij.

Terug
Naar boven