MuscleMeat

Endo stim bijwerkingen !

FMorello

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb een kuur van endo-stim geprobeerd en nu heb ik na de kuur last van meer lichaamsbeharing,haaruitval,acne,agressiviteit. Hoe kan ik er voor zorgen dat de lichaams normaliseert? Ik ben 19 jaar oud.

Bijwerkingen? Wist niet eens dat het een werking had...laat staan bijwerkingen.

Heb je niet van iets anders gesnoept?

• Topic Starter Topic Starter
En ja daarvoor ook een potje crack maar dat zal niet een effect gehad hebben toch? en ook een potje mamooth 2500 gebruikt (weigt gainer). Maar absoluut geen AAS.

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Het is echt puur nadat ik endostim heb gebruikt begonnen

Ok serieus. Haar groei oke zou misschien wel kunnen van de zogenaamde testosterone verhoging. (Volgens mij nep maar ok)

ACNE Door de gainer denk ik. Waarschijnlijk allergisch tegen melk of zo. Hebben meer mensen last van.

Agressie jep Testosterone. En trainen wordt je ook wel eens agressief van.

Anders ga je naar de dokter met de etiketten. En vertel je je kwalen. Misschien krijg je dan wel een leuk middeltje :D

Te grappig voor woorden, endo stim doet geen zak kerel.

Als je denkt met een echt probleem te zitten loop dan naar de dokter.

Saw palmetto. Zou dat wel kunnen helpen?

Misschien toch PH / AAS in Endo-Stim? Had je dan niet mogen gebruiken onder je 21e.
Maten van mij hebben ook Endo-Stim geprobeerd en hadden ook extra lichaamsbeharing en acne ervan gekregen.
Waren ook behoorlijk agressief en geil van tijd tot tijd.

Maar het is toch puur onschadelijkvolgens de makers? en wat houd ph in?

PH = Pro Hormonen.

En ja, die makers kunnen er van alles op zetten. Wordt toch bijna niet gecontroleerd. ;)
En ze willen toch een (goed) werkend product op de markt zetten, wat te vergelijken is met AAS, maar wat zogenaamd niet schadelijk is. :rolleyes:

Wetenschappelijk bewezen stijging van de Groeihormoonspiegel met meer dan 200% (gelijk aan 3IU Injecteerbare Groeihormoon)

Als je logisch nadenkt dan weet je dat dit onzin is. Als dit product vergelijkbaar is met HGH, waarom nemen mensen dan het veel duurdere HGH?

Maar trekt dat dan met tijd weer af ? Agressiviteit acne enz?

Nee, nu ga je binnen 2 jaar dood.

Maar het is toch puur onschadelijkvolgens de makers? en wat houd ph in?

Waarom gebruik je dat spul eigenlijk? Je begint net. En er staat inderdaad duidelijk niet onder 21 jaar. Moet je maar luisteren nu kan je op de blaren gaan zitten.

Ben je dan tenminste spier aangekomen?

Nee er staat na 18 jaar mag je het gebruiken en niet 21. En nee kwa spiergroei is er niks van gekomen

Hoe is je libido sinds je endostim gebruikt/ hebt gebruikt?

Men libido is ook wel gestegen.

Heb overigens even gekeken wat er in Endo Stim zit, twee kruidenextracten. :rolleyes:

Safed Musli en Mucuna pruriens.

Quote van Wikipedia:
In history, Mucuna pruriens has been used as an effective aphrodisiac.[7][8] It is still used to increase libido in both men and women due to its dopamine inducing properties. Dopamine has a profound influence on coïtusual function.[9][10] A typical dose for a man is 15 g of ground seeds mixed with cow's milk.[1]

Dat andere kruid kan ook libidoverhogend werken. Daar zal jij je geilheid wel vandaan hebben. Niet van een verhoogd testosteron gehalte.

Ik heb een kuur van endo-stim geprobeerd en nu heb ik na de kuur last van meer lichaamsbeharing,haaruitval,acne,agressiviteit. Hoe kan ik er voor zorgen dat de lichaams normaliseert? Ik ben 19 jaar oud.

Waarom staat er eigenlijk in je profiel 21 jaar oud?

Men libido is ook wel gestegen.

Weet je wat je het beste doet. Gewoon zo laten en Whey en Creatine gebruiken. Meer heb je niet nodig. Najah Echt voedsel natuurlijk ook.

Geloof niet in verhaaltjes zoals; als je dit gebruikt heb je over twee maandjes 10 kilo spier erbij. Dat kan niet. Najah misschien met Steroïden. Dus als je echt snel wil gaan dan moet je steroïden gebruiken.

En die haar groei kan ook gewoon aan je mannelijkheid liggen. Dat is heel normaal, om zo ouder je wordt hoe meer haren. Behalve op je kop dan :P

Haha, ik heb hier nog bijna een hele doos endo-stim staan, doet gewoon geen zak bij mij!

Terug
Naar boven