AndroidHealthClinic

Endo stim bijwerkingen !

Haha, die kerel denkt echt dat hij testosteron ofzo binnen heeft gekregen omdat hij wat aggresiever is.

Van een HGH sup mag je al niets verwachten en acne, agressie, haarverlies, en haargroei zijn geen sides van HGH.

Lees de lijst eens van bijwerking die op het doosje staat.

Kansloos topic. /thread

• Topic Starter Topic Starter
Waarom staat er eigenlijk in je profiel 21 jaar oud?[/QUOTE zei:
Excuseer me weet ook niet hoe het komt verkeerd aangemaakt volgens mij. Maar agressiviteit, acne enz. Trekt dat wel met tijd terug ? En ALS men testo level hoger is geworden daalt het ook met tijd weer naar de normale waarde

Excuseer me weet ook niet hoe het komt verkeerd aangemaakt volgens mij. Maar agressiviteit, acne enz. Trekt dat wel met tijd terug ? En ALS men testo level hoger is geworden daalt het ook met tijd weer naar de normale waarde

Ja blijf gewoon van die rommel af!

Haha, die kerel denkt echt dat hij testosteron ofzo binnen heeft gekregen omdat hij wat aggresiever is.

Van een HGH sup mag je al niets verwachten en acne, agressie, haarverlies, en haargroei zijn geen sides van HGH.

Lees de lijst eens van bijwerking die op het doosje staat.

Kansloos topic. /thread

Endo Stim schijnt volgens de makers een testosteron & HGH sup. te zijn. :D
En dat door 2 kruiden uit een boom! :eek: :roflol:

Mischien kan het ook zo zijn dat ik acne heb door creatine of die weight gainer. Ik hoop dat het met tijd goed komt

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Dankjewel voor jullie reacties

Mischien kan het ook zo zijn dat ik acne heb door creatine of die weight gainer. Ik hoop dat het met tijd goed komt

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Dankjewel voor jullie reacties

Dat zei ik je al. Door de Whey (Gainer) Daar hebben vaker mensen last van pukkels op de rug en ook wel in gezicht.

Inplaats van raar te kijken ga trainen dan zweet je het er misschien wel sneller uit :P

Je kan gewoon niet sneller groeien met een pilletje.

Tjah het was dom eraan te beginnen maar die verkooppraatjes zijn zo verleidelijk. Pfff nadat ik het had gelezen dacht ik dat ik rambo zou worden na een maandje xD

Dit heb ik net over Endo-stim gevonden.

Wat kunnen de bijverschijnselen zijn van een verhoogd groeihormoon en testosteron niveau zijn?
Groeihormoon zorgt dat de groei bevorderd wordt. Maar dat betreft dus alles, want het lichaam is een gesloten systeem: niet alleen spieren, ook het hart kan gevaarlijk groeien, evenals organen, maar ook tumoren!
Testosteron wat je inneemt zal zorgen dat op den duur het lichaam zelf minder produceert, of zelfs helemaal met de productie stopt. Omdat het het mannelijke hormoon betreft dat in de testikels wordt geproduceerd, zullen de testikels gaan slinken wat tot onvruchtbaarheid en impotentie kan leiden.
Bovendien heeft een verhoogd testosteron niveau ook invloed op de psychische gesteldheid van de gebruiker: een grotere aggressie is dan het gevolg. Maar ook andere psychische gevolgen zijn mogelijk, zoals depressiviteit. Ik ken twee gevallen die tot zelfmoord hebben geleid!
Daarnaast kan een verhoogd testosteron niveau een hartstilstand veroorzaken, maar ook, zeker in combinatie met een verhoogd groeihormoon niveau, leverkanker en andere vormen van kanker veroorzaken. Zelfs borstkanker bij mannen!

Het feit dat er wordt gezegd dat het een legaal en natuurlijk product is, is in feite een verkooppraatje. Het is wel degelijk gevaarlijk en kan ernstige gevolgen hebben.
Ik zou zo snel mogelijk naar de docter gaan als ik jouw was. :nowai: :D

In totaal heb ik er 6 van geslikt, dus niet het hele pakje.

lol lollollol lol
lol lol lol lol
lol lol lol lol
lol lol lol lol
lollollol lollollol lollollol

Hoezo ? Omdat ik niet de hele kuur heb gedaan ?

Terug
Naar boven