AndroidHealthClinic

endocriene systeem

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
nu heb ik al regelmatig gehoord als je kuurd voor je 21 stop je met groeien omdat je groeischijven dan dicht gaan maar ook dat je endocriene systeem dan nog niet volgroeid is maar wat kunne de gevolgen dan zijn bv : als je endocriene systeem niet in orde is
en wa t kun je er dan aan doen of hoe kan je dit na zien want ben er zelf namelijk nog geen 21 wel bijna maar had al is aan de anbooldjes gezeten op mijn 19 :(
en hoe kan ik dit laaten testen of dit in orde is ofzow
ps ben zeker nog wel wat gegroeid na gebruik ben namelijk 1m90 ????

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

Inderdaad, bezin eer je begint, maar die 21 moet je ook niet zien als een vaste maat. Iedereen is anders, bij de een zal het later zijn, bij de ander vroeger.

In je groei kun je gewoon meer schade veroorzaken. Dat is eigenlijk wel alles. Na een anabolenkuur is het niet zo dat je ineens stopt met groeien. Dat is afhankelijk van meerdere factoren.

• Topic Starter Topic Starter
maar kan je dan niet ergens een test doen voor je endocriene systeem om te zien of het dan nog altijd of terug in orde is mischien kan je der dan al iets aan doen voor het telaat is of gaat dat niet ???

Gewoon geen A.S. meer gebruiken tot je 80ste.

• Topic Starter Topic Starter
Re: endocriene systeem

--------------------------------------------------------------------------------

Gewoon geen A.S. meer gebruiken tot je 80ste.

ik vraag om een serieus antwoord iets waar ik iets aan heb kdacht dat hier te kunne krijgen precies niet he

Het is heel onvoorspelbaar wat je endocriene systeem gaat doen. Dus als jij zekerheid wilt gebruik je helemaal niks.

Jongen die ik ken die begon op z'n 18e al aan z'n eerste inject kuurtje, is nu bijna 19 heeft al 4 kuren achter de rug en is nu al aan het bridgen/cruisen. Hij kuurt 12 weken, en gaat dan 6 weken aan de 250mg test om vervolgens weer z'n volgende kuur te beginnen! Die gast is zo dom bezig, hij wint ook niet eens echt wat! Echte prutser!

Zal de nadelen misschien ondervinden rond zijn 50ste. Maar is dat dan al vergeten waarschijnlijk....

Ga naar een dokter en vraag om je endocriene systeem te controleren.
Wat was je kuurtje?
Wss heb je er niets aan overgehouden.

cozmo zei:
Zal de nadelen misschien ondervinden rond zijn 50ste. Maar is dat dan al vergeten waarschijnlijk
als je dit continue doet, krijg je geen problemen rond je vijftigste. 't is niet zo dat je later problemen krijgt. je problemen zijn nadat je stopt en daarna herstelt het zich of herstelt het zich niet zoals het moet. ben je te ver gegaan, zou het wel is kunnen dat er blijvende schade is. hangt van persoon tot persoon af.

Terug
Naar boven