MuscleMeat

Energieloos

Knockout

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m91
Massa
95kg
Ik heb geen puf meer voor trainingen. Heb ook me laten testen, alles binnen de waarde. Mijn voeding zit wel goed. Naast voeding gebruik ik omega3, glucosamine, extra vitamine. Nacht rust is 7 uurtjes, meer kan ik gewoon niet slapen. Als ik de mogelijk heb, kan ik 's middags 2 uurtjes slapen. Ik kamp met stress.

Heeft iemand een tip? Moet ik misschien oppeppende supplementen gebruiken?

Je kan evt. zma proberen, slaap je niet langer door, maar wel dieper(dus beter herstel). Ook kan een goede boswandeling (of gewoon in de open lucht) wonderen doen. Sterkte!

Misschien wat overtraind en in combinatie met een situatie die stressvol voor je is kan je natuurlijk geheel futloos geraken.
Denk dat je er goed aan doet even rust te pakken, zeker niet forceren om aan je trainingen te blijven voldoen.
Een week of 2 rust kan wonderen doen en je weer hongerig maken naar trainen. Kijk even wat goed aanvoeld voor jou, door trainen kun je immers ook stress verminderen.
Stap 1 is dus eigenlijk de lust naar trainen terug krijgen en stap 2 de trainingen weer oppakken en hopelijk helpt dat een beetje voor de stresssituatie waarin je verkeerd.
Sterkte en beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
Je kan evt. zma proberen, slaap je niet langer door, maar wel dieper(dus beter herstel). Ook kan een goede boswandeling (of gewoon in de open lucht) wonderen doen. Sterkte!

ZMA, ik gebruik al zink in vitaminepillen. Daar zal het niet aan liggen denk ik ???

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 14:53 ----------

Misschien wat overtraind en in combinatie met een situatie die stressvol voor je is kan je natuurlijk geheel futloos geraken.
Denk dat je er goed aan doet even rust te pakken, zeker niet forceren om aan je trainingen te blijven voldoen.
Een week of 2 rust kan wonderen doen en je weer hongerig maken naar trainen. Kijk even wat goed aanvoeld voor jou, door trainen kun je immers ook stress verminderen.
Stap 1 is dus eigenlijk de lust naar trainen terug krijgen en stap 2 de trainingen weer oppakken en hopelijk helpt dat een beetje voor de stresssituatie waarin je verkeerd.
Sterkte en beterschap!

Ik moet juist traininen tegen de stress. Wil ook niet voorzeren

ZMA, ik gebruik al zink in vitaminepillen. Daar zal het niet aan liggen denk ik ???
Slaap je ondanks de stress wel goed? Rook je, of heb je een ongezonde levensstijl? Neem aan dat jezelf het beste weet wat er mankeert.

Ik train zelf 7 dagen in de week(krachttrainen en vechtsport) en heb een fulltime baan, als ik er doorheen zit doe ik een boswandeling of ga ik langs het strand lopen, geloof me, een frisse neus halen voor een paar uur doet echt wonderen.

Terug
Naar boven