Fitness Seller

Enquete (+karma)

• Topic Starter Topic Starter
helemaal ingevuld

done :) NIKK

Het kan zijn dat jullie resultaten nog verwerkt moeten worden.. Zeker weten dat je jouw nickname hebt ingevuld?
Ja XtremeBB heb ik ingevuld,
plus dat ik het een 2e keer gedaan heb :D,

maar maak je niet druk om de karma maat daar gaat het mij absoluut niet om ik help je graag ! ;)
geef anderen maar hun karma hou je nog wat over...

Groet Ray......

Ja XtremeBB heb ik ingevuld,
plus dat ik het een 2e keer gedaan heb :D,

maar maak je niet druk om de karma maat daar gaat het mij absoluut niet om ik help je graag ! ;)
geef anderen maar hun karma hou je nog wat over...

Groet Ray......

Ow had je ondertussen al Karma gegeven :D De resultaten druppelen pas na een uurtje en random binnen, dus waarschijnlijk staan die van jou er later pas tussen.. Thnx voor het (dubbel) invullen :thumb:

Als ik geen karma meer kan uitdelen, dan maar ff 24u wachten. Als ik genoeg resultaten binnen heb (150+) dan ga ik sowieso nog de hele lijst af om te checken wie ik misschien per ongeluk ben vergeten, dus uiteindelijk krijgt iedereen netjes zijn karma :thumb:

done ;)

Iedereen die netjes zijn nickname heeft ingevuld, heeft als het goed is kama ontvangen! Sommige leden hebben wel ingevuld maar niet in dit topic gereageerd, dus die moet ik nog even terugvinden in de database en karma geven :thumb:

Done

Bedankt, heb het ontvangen! Karma onderweg (zo gauw ik weer kan uitdelen :))

Done.

Thnx!!

Ik ben al aardig op weg, tot zover bedankt! :D Er zijn toch vast wel meer die-hard leden die een kleine bijdrage willen leveren?

Terug
Naar boven