fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BigT is ook mn vriendjeHaha dan PM ik een andere modMaar goed het is slechts een gedeelte van het volledige onderzoek en de enquête is natuurlijk niet alleen hier verspreid.

BigT is ook mn vriendje
Hij mag wel niet weten dat hij pas 2de positie staat, of ik zou toch kaart kunnen krijgen![]()

Studeer je kmo?ericr is mijn vriendje
Ik heb niet zo toevallig nog vakken gehad over marktonderzoek, enquêtes maken. Als ik dat als vragenlijst had afgegeven en enquête over alcohol op bb site zou uitvoeren dan zou ik in de zomervakantie een nieuwe mogen maken.
ChantageHaha wacht maar tot hij dit topic bezoekt, dan ziet hij het direct![]()

Chantage
Zolang dat je niets aan Tremendes zegt :s wil mn ava behouden

.
Om nog maar te zwijgen in hoeverre het posten van zo'n enquete op een BB forum de gewenste resultaat oplevert. Kan je hem beter faken.Nog op veel meer vlakken is deze enquête niet goed.
bv. de vragen zijn suggestief "ik voel me aangesproken" "ik ben in staat..." etc.
Maar ik ga er niet diep op ingaan, heb zelf genoeg werk te doen
Zoek es op internet op hoe vragen te stellen. Als je aan je leerkrachten kan tonen dat je het volgens de regels van de kunst hebt gedaan zal je op zn minst een extra puntje scoren.
YupHaha dat kan kloppen, bedankt voor het invullen! Ik zag laatst die foto van de pakken oats ook voorbijkomen ook Facebook, moet een mooi gezicht geweest zijn van die caissiere![]()

weet niet wat voor studie je doet, maar dit zal bij mij nooit worden goedgekeurt, weet natuurlijk niet wat je onderzoeksvraag is maar het lijkt me dat veel vragen irrelevant zijn en/of onnodig.
1) Ik loop het risico een verkeersongeval te veroorzaken vanwege het rijden onder invloed van alcohol.
4) Door deze waarschuwing zou ik minder snel onder invloed van alcohol gaan rijden.
8) Ik ben in staat om bovenstaande maatregel (rijd niet onder invloed) uit te voeren.
2) Ik voel me aangesproken door de waarschuwing.
Deze vragen zijn toch allemaal beantwoord voor de mensen die hebben aangegeven niet onder invloed te rijden? 2 misschien in iets mindere mate.
5) Ik loop risico voor bovenstaande dreiging maar er is niets dat ik kan doen om het te voorkomen.
Iedereen die het huis uit komt loopt toch risico om in een verkeersongeluk te komen met iemand die dronken achter het stuur zit?
3) Ik vind bovenstaande maatregel (rijd niet onder invloed) effectief.
zou hem meer in de trend stellen van van "mij lijkt..."
Geef in de schaal aan in hoeverre u het eens of oneens bent met de volgende stellingen:
9) Ik vind bovenstaande waarschuwing
zal hier die 9 weglaten, je hebt dat eerder in het dikgedrukte stuk ook niet staan en het zijn deelvragen.
maar again, weet niet wat voor studie je doet en wat de opdracht precies is
ingevuld, succes
Nog op veel meer vlakken is deze enquête niet goed.
bv. de vragen zijn suggestief "ik voel me aangesproken" "ik ben in staat..." etc.
Maar ik ga er niet diep op ingaan, heb zelf genoeg werk te doen
Zoek es op internet op hoe vragen te stellen. Als je aan je leerkrachten kan tonen dat je het volgens de regels van de kunst hebt gedaan zal je op zn minst een extra puntje scoren.
Om nog maar te zwijgen in hoeverre het posten van zo'n enquete op een BB forum de gewenste resultaat oplevert. Kan je hem beter faken.

Karma komt eraan