XXL Nutrition

Entourage

Volg het wel, ik vind het alleen wel minder geworden.

Yep, ik heb in 1,5 á 2 weken als een nolifer 6 seizoenen gekeken :D Mijn held is Ari Gold, geniale uitspraken. Sleep nu s07e08 binnen.

Het is wel wat minder geworden wat supermario zegt, weinig sensatie en teveel gelul. Andere schrijvers of zo?

edit:

ook geniale scene trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=UMdmWjtDRPE

"Vagina is my third favorite hole". :roflol:

Verder vind ik Ari Gold echt de ster van de show, daarna Drama. Ik volg de serie niet maar heb genoeg afleveringen gezien met vrienden die het wel kijken en tis zeker niet slecht.

• Topic Starter Topic Starter
moet eerlijk zeggen dat seizoen 7 weer helemaal top is!! Vince weer een beetje in de problemen, maar de conversaties van drama zijn weer geweldig en wat Ari meemaakt is ook wel goed gevonden

moet eerlijk zeggen dat seizoen 7 weer helemaal top is!! Vince weer een beetje in de problemen, maar de conversaties van drama zijn weer geweldig en wat Ari meemaakt is ook wel goed gevonden

yes indeed , nieuwe seizoen is weer leuk

vince aan de drugs, gaat mss nog een breuk vormen tussen hem en E, i kdenk dat turtle ook nog in de shit gaat geraken met zijn tequilla en de mexiaanse maffia ernog bij ofzo :p en jah drama de gorilla is super :D

goed dat je het onder een spoiler zet ;) ik ben even ver als jou blijkbaar

Jep, zalig programma. En Ari Gold = baas!!

Jongens, episode 9 van season 7 staat online, en het is ****ed up voor bijna iedereen...

ja heb em gister al gezien. Mooi zakje had Turtle gevonden :)

LOL 7 seizoenen? Ghehe, ik dacht dat er hooguit 3 van waren:P

ze blijven goed! Had laatst nog eens seizoen 1 & 2 overnieuw gekeken die zijn ook supergaaf, maar de nieuwere seizoenen zijn minstens net zo goed

Als Ari Gold er niet in zat zou ik het niet kijken, denk dat veel dat wel hebben :o En Drama voegt ook wel wat toe.

Entourage is geweldig, en Ari Gold is hilarisch!

Yup, shit is very nice! In 1 week 4 seizoenen afgekeken ;P

wat vonden jullie van de final episode van seizoen 7?

very nice, kan al niet wachten op het volgende seizoen

Was dat final? t*ring harde einde man

Terug
Naar boven