Fitness Seller

Entourage

Eén van de betere series , al is seizoen 7 best slecht . Heb gisteren nog net aflevering 10 gedownload . Ze moeten johnny wat meer actie geven :(

Vind S7 maar niets. Hoop dat S8 weer wat vetter word. Iemand enig idee wanneer S8 aired?

Turtle was gewoon baas als domme stoner. Drama moet meer acties zetten en Ari is uit zn element.

...

Laatst bewerkt:
Vind S7 maar niets. Hoop dat S8 weer wat vetter word. Iemand enig idee wanneer S8 aired?
Is er al uberhaupt getekend voor nog een seizoen? Hoogstwaarschijnlijk wel maar vorig jaar augustus heb ik season 1 t/m 6 achter elkaar gekeken (toen werd hetn et bekend op comedy central) en heb een jaar op freaking season 7 moeten wachten terwijl het toen al bekend was dat ze getekend hadden en en in production gingen.

Oftewel season 8 zal nog wel weer jaartje duren good ol'chap.

Is er al uberhaupt getekend voor nog een seizoen? Hoogstwaarschijnlijk wel maar vorig jaar augustus heb ik season 1 t/m 6 achter elkaar gekeken (toen werd hetn et bekend op comedy central) en heb een jaar op freaking season 7 moeten wachten terwijl het toen al bekend was dat ze getekend hadden en en in production gingen.

Oftewel season 8 zal nog wel weer jaartje duren good ol'chap.

volgende zomer normaal ja, zou ook het laatste seizoen worden

de laatste is die met eminem en dat gevecht

Trouwens over de serie zelf :P Ik vind Ari een echte echte echte BAAS, die man is echt zo hard. En Drama vond ik in de laatste aflevering ook ****ing grappig. Vince vind ik vaak een beetje een p*ssy, vind het trouwens ook zonde dat z'n fysiek totaal niks voorstelt (met zo'n gezicht)

• Topic Starter Topic Starter
Ep 10 was de finale van seizoen 7 zover ik weet. Volgens mij gaat het zomer 2011 verder

....

Laatst bewerkt:
echt een gekke show.
alle seizoenen achter elkaar gekeken:D

nog 1 ep van van seizoen 7

maar wtf moet dat gedoe met vince voorstellen. heel het seizoen is verdoet door die crap met sasha en irritante vince

Terug
Naar boven