Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu alle afleveringen al gezien van dit seizoen. Op welke dag verschijnen er nieuwe eps (om te downloaden) op internet?
Is er al uberhaupt getekend voor nog een seizoen? Hoogstwaarschijnlijk wel maar vorig jaar augustus heb ik season 1 t/m 6 achter elkaar gekeken (toen werd hetn et bekend op comedy central) en heb een jaar op freaking season 7 moeten wachten terwijl het toen al bekend was dat ze getekend hadden en en in production gingen.Vind S7 maar niets. Hoop dat S8 weer wat vetter word. Iemand enig idee wanneer S8 aired?
Is er al uberhaupt getekend voor nog een seizoen? Hoogstwaarschijnlijk wel maar vorig jaar augustus heb ik season 1 t/m 6 achter elkaar gekeken (toen werd hetn et bekend op comedy central) en heb een jaar op freaking season 7 moeten wachten terwijl het toen al bekend was dat ze getekend hadden en en in production gingen.
Oftewel season 8 zal nog wel weer jaartje duren good ol'chap.
Eeeuhm die met Eminem heb ik als laatst gezienOp maandag denk ik , de laatste is die waar vince een rolls koopt