AndroidHealthClinic

EP gear

BodyBulldozer

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Zal wel echt zijn maar just to be sure :-)
Lotnr Test-E is 3260.

Enkel de HCG vind ik niks over terug? Staat ook niets van tekst ofzo op de vials. Iemand ervaring mee?

ImageUploadedByTapatalk1402777688.109842.jpg

ImageUploadedByTapatalk1402777705.609359.jpg

ImageUploadedByTapatalk1402777716.509333.jpg

De test heb ik ook, good to go. Vind die hCG maar dubieus

De HCG die ik voor 't laatst heb gehad ( tijdje terug al ) zag er ook zo uit, zonder bedrukking. Die andere is gwn bacwater en heb ik nog nooit met bedrukking gezien. HCG deed gwn z'n werk toen.

• Topic Starter Topic Starter
Vertrouw mijn supplier wel voor 100% en hij zegt dat de HCG goed is. Had jij deze hcg met dezelfde kleuren op de dop, MikieB?

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

De test heb ik ook, good to go. Vind die hCG maar dubieus

Al gebruikt de test? Gaat het lekker? :D

Vertrouw mijn supplier wel voor 100% en hij zegt dat de HCG goed is. Had jij deze hcg met dezelfde kleuren op de dop, MikieB?

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Al gebruikt de test? Gaat het lekker? :D

Ik en mijn beste maat hebben diezelfde lot. van EP.

Die test is heerlijk!

Die hcg is gewoon ongelabelde generieke uit China. Maar als je leverancier gewoon goed EP levert kan je er van uit gaan dat dat gewoon goed is. Het is ook zo goedkoop dat het niet word gefaked imo. Toch zou ik persoonlijk liever een bekende HCG zetten.

EP is sowieso top.

allemaal real, hcg ook. wel lang geleden dat ik die gezien heb en dat bijgeleverde water is btw steriel water.

Dat steriel water, kan ik daarmee ook gwn mijn insilunespuitjes voorbereiden en invriezen? En ontdooien als ik ze wil zetten?

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

En het is toch 5000iu per vial die HCG?

Dat steriel water, kan ik daarmee ook gwn mijn insilunespuitjes voorbereiden en invriezen? En ontdooien als ik ze wil zetten?

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Even semi off topic,
Hoorde laatst iemand zeggen dat pregnyl 24u houdbaar is na het aanmaken met steriel water.. Met bac water langer, maar hoeveel? Iemand enig idee?

Maar ik ben van plan om mijn insulinespuitjes op voorhand te maken met het bijgeleverde water en dan nadien in te vriezen. Dan kan ik dit toch gewoon doen met steriel water? Hoeft niet persé bac. water te zijn toch?

Grote kans dat je hCG uit china komt. Zal waarschijnlijk goed wezen.
Als je ze in de vriezer doet haalt het niet uit of je nu steriel of bac water hebt.
Met bac wat blijft het langer buiten de vriezer goed. Maar er is nooit getest hoelang. Met bac water kan het ook in de koelkast bewaard blijven. Ook hier zijn geen onderzoeken van hoelang.

ik heb mijn supplier gevraagd toendertijd en dit waren vials van 2000iu en steriel water bijgeleverd.

dit kan natuurlijk wel gewoon 5000iu zijn en bac water maar dat is wat mijn supplier me vertelde.

Die HCG heb ik ook. Werkt goed. 500iu en voelde al bigger balls :D

Even semi off topic,
Hoorde laatst iemand zeggen dat pregnyl 24u houdbaar is na het aanmaken met steriel water.. Met bac water langer, maar hoeveel? Iemand enig idee?

Waar zie jij aan dat het steriel water is? Zou toch bac water kunnen/moeten zijn?

Steriel water is sodium chloride volgens mij; Dat is het spul dat bedoelt is voor vrouwen die zwanger willen worden. Als het goed is een wat beter oplossend vermogen, in 1ml kan je 5000iu oplossen. Maar is inderdaad niet bacteriostatisch als ik het goed heb, en is eigenlijk ook bedoeld om in 1x te injecteren. Halfwaardetijd is minder groot dan in bacwater, als ik wat amerikaanse fora mag geloven

Steriel water is sodium chloride volgens mij; Dat is het spul dat bedoelt is voor vrouwen die zwanger willen worden. Als het goed is een wat beter oplossend vermogen, in 1ml kan je 5000iu oplossen. Maar is inderdaad niet bacteriostatisch als ik het goed heb, en is eigenlijk ook bedoeld om in 1x te injecteren. Halfwaardetijd is minder groot dan in bacwater, als ik wat amerikaanse fora mag geloven

Maar je kunt deze dus wel gewoon invriezen en injecteren op de normale manier? Wat zijn de voor en nadelen hier aan? Deze flesjes worden namelijk verkocht als bac water, heb dezelfde.

Maar je kunt deze dus wel gewoon invriezen en injecteren op de normale manier? Wat zijn de voor en nadelen hier aan? Deze flesjes worden namelijk verkocht als bac water, heb dezelfde.

grootste voordeel aan bac water is dat de hcg langer houdbaar is wanneer het daarmee gemengd is dan wanneer het met steriel water gemengd is.

wanneer je het invriest en je 800/1000 iu per week zet hoef je je bij beide geen zorgen te maken alleen in de koelkast is het volgens mij een ander verhaal.

Terug
Naar boven