XXL Nutrition

EP gear

BodyBulldozer

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Zal wel echt zijn maar just to be sure :-)
Lotnr Test-E is 3260.

Enkel de HCG vind ik niks over terug? Staat ook niets van tekst ofzo op de vials. Iemand ervaring mee?

ImageUploadedByTapatalk1402777688.109842.jpg

ImageUploadedByTapatalk1402777705.609359.jpg

ImageUploadedByTapatalk1402777716.509333.jpg

Ja ok ik heb bac water in de koelkast staan maar steriel water kun je toch wel gewoon 5 weken invriezen neem ik aan?

Ahhh ok ik schrok al :o
TS, good 2 go :D

Maar je kunt deze dus wel gewoon invriezen en injecteren op de normale manier? Wat zijn de voor en nadelen hier aan? Deze flesjes worden namelijk verkocht als bac water, heb dezelfde.

Met invriezen doet het bac/steriel water verschil er volgens mij niet toe nee, maar je loopt het risico op kristalvorming waardoor hcgstructuren kapot gaan en het zijn werking verliest.

• Topic Starter Topic Starter
Is die HCG nu 2000iu of 5000iu? :p Ik ga gewoon 1 vial mixen met 5ml water en dan 10 insulinespuitjes invriezen met 0,5 ml (500iu dan normaal?). Dan moet het toch geen probleem zijn? Voor het tweede deel van de kuur doe ik dan hetzelfde met de tweede vial hcg.

Die hcg is niet van EP want dat verkopen ze niet, maar zo te zien heb je dezelfde hcg als ik en dat is 5000iu per flesje generieke hcg.

En de rest is EP dus dat is sowieso monsterlijk goed spul

Good to go dus!

• Topic Starter Topic Starter
Top! Kan al niet wachten! Hoop toch een 5-6kg droge massa over te houden. Is de eerste keer voor me :-)

Terug
Naar boven