Darkman
Cool Novice
- Waardering
- 0
Wat is jullie mening over clenbuterol en Ephedra als een anti-catabolist ? De anti-catabole werking van Ephedrine heb ik zelf ervaren in de Stacker 3,maar daarin is het dus de befaamde ECA stack ( geldt dit ook als Ephedra of moet je dan enkel Ephedrine only producten gebruiken om het anti-catabool te laten worden ? ) Nu zijn Ephedra en Clenbuterol dus én fatburner ( alleen clen dan stukkie sterker) Maar als je deze tijdens je nakuur of nadat je nakuur is beëindigd zou gebruiken, werken ze dan goed als anti-catabolist ? of zou je vanwege het metabolisme versnellend effect juist last ondervinden terwijl je massa probeert te behouden ?

ik vroeg enkel of het op waarheid berust is. Veel mensen op dit forum schijnen het niet te geloven, ( en ik vraag me af of dat praktijk ervaring is) maar ik heb her en der gelezen dat sommige mensen in PRAKTIJK bij clenbuterol een anabolische werking ervaarden. Nou dat zou prachtig zijn, als je iets hebt dat én eventueel anabolisch kan zijn voor je, aan de andere kant anti-catabolisch + je metabolisme een boost geeft, waardoor je dus gemakkelijker en geleidelijker vet kunt verliezen.
haha, zeg dan!