MuscleMeat

Vetverbranding bij vrouwen, wat is het 'veiligste' ?

• Topic Starter Topic Starter
De stackers met epherdra werken ook. De nieuwe stackers in de winkel bevatten geen ephedra en dat heeft dus geen zin. Die oude stackers wel.

Stacker-II met Ephedra kom ik hier tegen. Ik ga eens moeten uitzoeken wat dat exact inhoud want kende het nog niet echt :)

ECA stack is trouwens ook vrij prijzig in vgl met clen, vreemd.

Laatst bewerkt:
Zorg er trouwens wel voor dat als ze off de ECA stack gaat, dit geleidelijk gebeurd. Dus dosis langzaam afbouwen niet abrupt stoppen. Heb daar zelf slechte ervaringen mee, vooral efedrine plots stoppen voel je wel, ben er toen beetje depri van geworden bij momenten (misschien was dat persoonlijk maar ik geef het maar even mee).

Zorg er trouwens wel voor dat als ze off de ECA stack gaat, dit geleidelijk gebeurd. Dus dosis langzaam afbouwen niet abrupt stoppen. Heb daar zelf slechte ervaringen mee, vooral efedrine plots stoppen voel je wel, ben er toen beetje depri van geworden bij momenten (misschien was dat persoonlijk maar ik geef het maar even mee).

Ok bedankt, ik houd het zeker in mijn achterhoofd!
Welke doseringen heb je dan gebruikt, als ik dit mag weten? (opbouw-tijdens-afbouw)

Kwestie van een idee te krijgen welke doseringen ze maximaal mag hanteren. Eventueel tijdje B12 supplementeren achteraf of zou dit geen zoden aan de dijk zetten?

B12 krijg je juist honger van....

Klopt zeker, gebruik het ook grotendeels daarvoor.
Maar zou eventueel kunnen helpen om het dipje nadien wat op te vangen.

Niet doen

B12 helpt de stofwisseling en verhoogt aanmaak rode bloedcellen, als gevolg heb je een gezonde eetlust, zelf heb ik niet echt last van overdreven honger maar dat kan ook weer persoonlijk zijn. Het helpt niet echt om meer vet te verliezen, misschien is het wel bevorderlijk voor je gemoedstoestand, ik voel me meestal wel prima tijdens een B12 kuurtje / verhoogde B12 reserves. Ook gebruikt tijdens de cut vorige keer en was prima. Efedrine onderdrukt sowieso de eetlust dus ik denk niet dat de B12 een groot effect kan hebben dan. Maar ik denk ook niet dat de B12 een aanzienlijk effect op de stemming zal hebben bij low carb en efedrine 'afkick'. Dosissen bij mij zaten dacht ik rond de 200mg cafeïne, 25mg efedrine, en dan nog yohimbine 1 tab en dit 3 x daags dit heb ik nog verhoogt tot 250mg cafeïne en 50mg efedrine 3x daags. Na een tijd moet je toch stoppen want het lichaam gaat eraan wennen. Bij mij was dat na een kleine 2 maanden. Dan moet je dus weer geleidelijk afbouwen.

Maar zoveel hangt af van voeding en daar kan je veel meer mee bereiken. Gewoon eens de juiste principes en gewoonten aanleren daar gaat het om bij de meeste mensen. Ze kunnen niet hun oude voeding blijven eten en dan verwachten dat een pilletje het allemaal gaat oplossen. Eerst in het hoofd krijgen dat ze hun voeding voor het leven moeten veranderen (tijdelijke diëten zijn contraproductief) en vervolgens omzetten in praktijk.

Ok bedankt.
Wat volgens mij ook bijdraagt aan het 'probleem' is dat ze niet gewend is van veel te eten. Ze krijgt sowieso maximum 1500kcal binnen, en dit is al jaren zo. Misschien moet ze eerst een tijdje wat meer eten, verspreid over de dag? En pas daarna nog eens aan een stevige cut beginnen, om het daar te onderhouden.

sibutramine werkt naar mijn ervaring top bij vrouwen. 10-20mg/dag.

wat te denken van een lage dosering hgh of beter nog hgh frag ??

Zonde van het geld en overdreven naar mijn mening.

sibutramine werkt naar mijn ervaring top bij vrouwen. 10-20mg/dag.
Net even gelezen wat het is, lijkt mij ook een zwaar medicijn, en blijkbaar niet echt bekend bij suppliers.
wat te denken van een lage dosering hgh of beter nog hgh frag ??
jacky den bels, dacht dat jij al jaren verdwenen was van het forum, nice to meet you again :D
Zonde van het geld en overdreven naar mijn mening.

Dit.

Ga eerst en vooral eens beginnen met haar deze vakantie te introduceren met KT (in mijn homegym). Misschien dat dit eens een andere impuls geeft ipv het eindeloze lopen/volleybal gespring. Ze is alleszins al vertrouwd met heel veel pushups, pullups en bw jumping squats, stevige core ook. Schouders en benen zijn alleszins sterk. Potentieel hehe :p

Vanaf september zitten we zowat samen op kot, dus kan haar voeding dagelijks in de gaten houden dan, eventueel kan ik dit wat bijsturen waar nodig.

En nadien zien we wel, hoe ver we al staan. Eerst eens alle opties opschrijven en de voor- en nadelen overwegen. Stacker II met ephedra lijkt me wel wat.

@ jumperke hahaha nee ik ben er nog maar reageer niet meer zo veel ; dat heeft zijn redenen ......

Sowieso wel respect als je samen of praktisch samen op kot kan gaan en dan nog zo serieus blijft sporten. Kan je vies gaan tegenvallen :D. Ma&Di lukken prima, de rest is een onzekerheid :p.

Speciaal wel dat dat niet weggaat als ze constant 1500 kcal eet. Ik weet het ook niet goed iig, zou wel opletten met clen. ECAY is nog een stuk milder lijkt me. Vooral qua slapen. Als ze clen zou nemen vooral heel veel drinken ook, maar dat wist je wss al.

@ jumperke hahaha nee ik ben er nog maar reageer niet meer zo veel ; dat heeft zijn redenen ......
Dat vermoeden had ik al...
Toevallig enig idee waar Victory naartoe is?
Sowieso wel respect als je samen of praktisch samen op kot kan gaan en dan nog zo serieus blijft sporten. Kan je vies gaan tegenvallen :D. Ma&Di lukken prima, de rest is een onzekerheid :p.

Speciaal wel dat dat niet weggaat als ze constant 1500 kcal eet. Ik weet het ook niet goed iig, zou wel opletten met clen. ECAY is nog een stuk milder lijkt me. Vooral qua slapen. Als ze clen zou nemen vooral heel veel drinken ook, maar dat wist je wss al.

Komt wel goed denk ik. Mijn homegym is maar 10 minuten van Gent verwijderd, en voor de rest kom ik u wel lastigvallen in de topsporthal :D
Hoe zij dat gaat doen is een goeie vraag. Atletiek in het weekend zal wel doorgaan, maar nog 3x in de week zelf lopen hmm, lijkt me niet echt gezond in de 'frisse' Gentse lucht. Volleybal valt sowieso weg.

Apart inderdaad, ze heeft de omgekeerde genen van mij denk ik :p
Ze heeft ooit 1x gebankdrukt toen ze bij mij thuis was. En ze drukt meer als de meeste vrienden van mij die het hier eens probeerden :D :D
Aanleg heeft ze alleszins, om massa aan te zetten. Zeer goeie duursport genen ook nochtans, haar vader loopt af en toe een marathon, broer doet ook atletiek en haal regelmatig top.

Maar het afvallen sjah... Ze is blijkbaar niet gemaakt om skinny te zijn. Net als ik afval als ik geen 3500kcal eet.

Genoeg loopmogelijkheden wel in Gent, watersportbaan, coupure, weet je de locatie van je kot al trouwens? :D. ( doe zelf vaak een toertje na mijn training )

Hehe ik ken het :(. Zal voor haar ook gewoon moeilijk zijn om echt te cutten. Fatburners kunnen wel wat helpen , mss in combinatie met nog 100kcal van haar dieet. En dan op 1400kcal, wat erg weinig is voor iemand die zoveel sport. Maar ik heb persoonlijk ook niet zoveel nodig om gelijk te blijven zeg maar. Verb is daar ook zo'n voorbeeldje van.

Anyway laat weten hoe het gaat :D

cafeine tabs + 2 liter groene thee + laag in koolhydrate hoog in proteine gaan + cardio en veel coïtus

Het is Stacker 7 geworden btw, eens beginnen met dit :)
Morgen in huis, ik update wel eens na afloop.

En spierbehoud doe je door goed er bij te gaan krachttainen en niet te laag in de cals gaan, mag zeker wel onder onderhoud uitkomen. Spieren behouden doet een mens redelijk makkelijk met gewichttraining, daar zijn verder geen middelen voor nodig, behalve goede voeding en training.

En spierbehoud doe je door goed er bij te gaan krachttainen en niet te laag in de cals gaan, mag zeker wel onder onderhoud uitkomen. Spieren behouden doet een mens redelijk makkelijk met gewichttraining, daar zijn verder geen middelen voor nodig, behalve goede voeding en training.

Spieren behouden doet een mens net niet makkelijk. We hebben in principe niet zoveel spiermassa nodig, dus alles wat we teveel hebben gaat ons lichaam overboord beginnen gooien, tenzij je er alles aan doet om dat tegen te gaan.

Terug
Naar boven