Fitness Seller

ephedra

supervos

Advanced Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Weet iemand waar ik een goede verburner met ephedrine kan koipen?

alvast bedankt.

groet

hee stacker 2 kun je nog gewoon in menig smartschop of sups zaakje gewoon onder de toonbank kopen , staan aleen niet in de chap je hebt het zo gevonde zo niet ik heb nog wel een potje thuistaan;)

• Topic Starter Topic Starter
hee stacker 2 kun je nog gewoon in menig smartschop of sups zaakje gewoon onder de toonbank kopen , staan aleen niet in de chap je hebt het zo gevonde zo niet ik heb nog wel een potje thuistaan;)

Heb je zo een naam en een plaats voor me?

plus ephedra is verboden jongens ... en het vragen naar suppliers hier ook ;)

gaat jullie gele kaart kosten jongen hihi :evil2:

ervaring met dat spul? vergelijkbaar?

nee geen ervaring mee, ik kwam laast een tegen op een site en zag dat het er in zat,

er is hier wel iemand die er ervaring mee heeft, hij zei dat goed was,,

maar volgens mij is het beetje bull shit, want je mag het niet verkopen en die site heeft het wel opde site staan, beetje raar

voor de duidelijkheid er zit geen efendrine in zij noemen gewoon die mix van de planten extracten ephendrinA is gewoon een verkoop methode omdat veel mensen zoeken achter ephendra.

precies! Google maar eens op Ephedrina vs Ephedrine.

"It's Dyamtize's attempt to mislead the consumer into purchasing a shitty fat loss product. It has nothing to do with ephedrine or ephedra.
Its just what they called their blend of caffeine and salvia."

ephedra is toch niet hetzelfste als ephedrine ??? voor zover ik weet mag ephedra wel want dat kan je echt overal kopen en met ephedrine in niet

Ik ben er niet zo weg van. Ga me er opgejaagd door voelen en dat traint gewoon niet lekker. Wat mij betreft beter zonder.

Anders even naar belgie...

in belgie nog te verkrijgen ofwat?
waar dat dan dacht dat het hier ook al een tijd alleen maar op voorschrift te krijgen was?

goh...7 posts :rolleyes: je zou haast denken dat mensen lid worden om sources te weten te komen:D

Terug
Naar boven