Fitness Seller

Epitiostanol..?

Didiani

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag,

Waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Dit product staat niet in de wiki info pagina. Ik zou het er fijne van willen weten.

sides
halveringstijden
dosering
fabriceerdatum
ervaringen
Nakuur nodig
omzetting in oestrogeen
Wordt je eigen test-productie plat gelegd?
Looptijd van kuur

Met wat voor aas is dit te vergelijken?

Alvast bedankt

Dat is ook wel de "prohormon" / "designer steroids" Epistane.

Sides:
Droge gewrichten. (kreeg er meer last van dan bij winny)
Lichte kans op acne.
Gyno rebound. (kan 2 weken later gebeuren)
Moeheid lethargies .

Halveringstijden:
8 uur.

Dosering:
Van 30mg t/m 50mg per dag.

Ervaring:
Ik vind het goede kuur, werd er sterker van en een aantal kg zwaarder.

Nakuur nodig:
Ja zeker: nolva of clomid

Wordt je eigen test-productie plat gelegd:

Ja de ballen krimpen ook.

Looptijd van kuur:
Van 4 weken tot 6 weken zie je voorbij komen.

Ik ben er net mee klaar, zit nog in mijn nakuur.
Aan het begin was het te vergelijken met winny alleen toen ik verder opbouwde bleek het sterker te zijn dan winny.

Gebruikelijk is 5 kilogram droge massa per maand / 6 weken.

De winsten zijn tevens gemakkelijk te behouden, ik groeide tijdens de nakuur gewoon vrolijk door.
Je moet tevens geen 5 kilogram verwachten als je al rond de 90-100 kilogram zit.

Het compound aromatiseert niet, het zet dus niet om naar een oestrogeen. Het blokkeert zelfs oestrogeen, het staat namelijk bekend om zijn SERM-achtige kwaliteiten net zoals bijvoorbeeld Nolvadex/tamoxifen.
Risico op gynecomastie gedurende een kuur is niet aanwezig, echter na het staken van het gebruik is er wel degelijk risico.

Door 2-4 weken een lage dosering tamoxifen in te zetten na het staken van Epistane is er absoluut geen risico op gynecomastie.

Mijn eerste cyclus bestond uit 40 mg voor 4 weken, gezien het compound haar bijwerkingen zo mild bleken te zijn (althans voor mij) zou ik 60 mg nemen voor 6 weken.
Ik meen dat Epistane nu zo'n 6 jaar op de markt is, er zijn geen verhalen bekend waarbij er levertumoren of andere ernstige zaken ontdekt werden door Epistane gebruik.

Epitiostanol is er volgens mij al zo een jaar of 40 en word hoofdzakelijk gebruikt in Japan tegen borstkanker.
Epitiostanol creëert een situatie voor oestrogeen gebaseerde weefsels die leid tot weefselsterfte, een bijzonder goede eigenschap voor kankerweefsel dat groeit door oestrogeen, tevens laat het de patiënten enigszins wat gewicht aankomen.

Ik zou dit niet willen vergelijken met Winstrol, Epitiostanol is een stuk krachtiger.

Laatst bewerkt:

De winsten zijn tevens gemakkelijk te behouden, ik groeide tijdens de nakuur gewoon vrolijk door.

Ik zou dit niet willen vergelijken met Winstrol, Epitiostanol is een stuk krachtiger.

Precies, ik ben nu 1 week off en toch nog 1kg zwaarder geworden:D.

Tijdens mijn opbouw halve week 30mg per dag en anderhalve week op 40mg vond ik het hetzelfde als winny. Toen ik op 50mg gram ging zitten werd het opeens een stuk sterker.

Precies, ik ben nu 1 week off en toch nog 1kg zwaarder geworden:D.

Ik denk persoonlijk dat dit komt omdat het compound bekend staat om een groot aantal sateliet cellen om te zetten naar volwaardige spiercellen. Deze "verse" spiercellen willen maar al te graag groeien.
Na mijn kuur Epistane ben ik gedurende mijn nakuur nog is bijna 5 kg aangekomen.

Vergeet haaruitval vooral niet.

Iets waar veel over gesproken word bij Epistane.

Vergeet haaruitval vooral niet.

Iets waar veel over gesproken word bij Epistane.

Ik was toen ik Epistane deed iets van 21 jaar, van haaruitval was toen geen spraken en nu trouwens ook niet.
Indien haaruitval eenmaal begonnen is, zal het haar blijven uitvallen. Het is zo jammer dat dit een typisch mannelijk iets is, ik vind het tevens ook heel erg onlogisch dat het gebeurt.

• Topic Starter Topic Starter
Het is dus een stuk krachtiger dan bijna alle orals? Maar is het ook zo schadelijk dan? Ik had namelijk ogen naar anavar vanwege de zeer milde bijwerkingen,. Alleen toen kwam dit voorbij, is dit niet kwa sides etc.. ongeveer het zelfde? Het is geen DHT afgeleide ?

Ik lees ook dat prohormonen andere hormonen die al in het lichaam zitten ondersteunen en kracht geven...

Het is dus niet zo dat dit product schadelijker is dan andere orals..? Ik wil echt het fijne er vanaf weten,, alle bruikbare ervaringen en theorie is WELKOM!

Laatst bewerkt:
Het is dus een stuk krachtiger dan bijna alle orals? Maar is het ook zo schadelijk dan? Ik had namelijk ogen naar anavar vanwege de zeer milde bijwerkingen,. Alleen toen kwam dit voorbij, is dit niet kwa sides etc.. ongeveer het zelfde? Het is geen DHT afgeleide ?

Ik lees ook dat prohormonen andere hormonen die al in het lichaam zitten ondersteunen en kracht geven...

Het is dus niet zo dat dit product schadelijker is dan andere orals..? Ik wil echt het fijne er vanaf weten,, alle bruikbare ervaringen en theorie is WELKOM!
Praktisch alle orals zijn 'minder' goed voor je. vooral voor de lever in dit geval.

Het is geen prohormon. Alleen valt hij daar wel nog onder. Maar het is gewoon een "nieuwe" steriod. (bestaat al een aantal jaar)

Epi is niet mild te noemen.

Het is geen prohormoon maar een volwaardig AAS, in andere woorden: De lever hoeft niet eerst het ingrediënt om te zetten naar een ander werkzaam bestanddeel, het werkt op zichzelf. Het is een gemethyliseerd molecuul, dit zorgt ervoor dat het de first pass metabolism van de lever overleefd.

IBE Epistane haar compound is verder mild voor de lever, vandaar de tamelijk hoge doseringen van 60 mg ED voor 6 weken.

Bij elk medicijngebruik en vooral bij AAS krijg je te maken met bijwerkingen, deze kunnen neutraal van aard zijn, maar kunnen ook kwaad van aard zijn. Je zal ten allestijden goed moeten "luisteren" naar je lichaam, controleer dus je lichaam op acne, verlies van hoofdhaar, enzovoort.

Zijn de bijwerkingen te erg, (wat mij zal verbazen) dan verlaag je de dosering of staak je de kuur, je zou ook eventueel andere medicijnen kunnen utiliseren tegen bepaalde bijwerkingen.

Ik wens je veel succes en sterkte.

Je moet tevens geen 5 kilogram verwachten als je al rond de 90-100 kilogram zit.

Het compound aromatiseert niet, het zet dus niet om naar een oestrogeen. Het blokkeert zelfs oestrogeen, het staat namelijk bekend om zijn SERM-achtige kwaliteiten net zoals bijvoorbeeld Nolvadex/tamoxifen.
Risico op gynecomastie gedurende een kuur is niet aanwezig, echter na het staken van het gebruik is er wel degelijk risico.

Door 2-4 weken een lage dosering tamoxifen in te zetten na het staken van Epistane is er absoluut geen risico op gynecomastie.

Mijn eerste cyclus bestond uit 40 mg voor 4 weken, gezien het compound haar bijwerkingen zo mild bleken te zijn (althans voor mij) zou ik 60 mg nemen voor 6 weken.
Ik meen dat Epistane nu zo'n 6 jaar op de markt is, er zijn geen verhalen bekend waarbij er levertumoren of andere ernstige zaken ontdekt werden door Epistane gebruik.

Epitiostanol is er volgens mij al zo een jaar of 40 en word hoofdzakelijk gebruikt in Japan tegen borstkanker.
Epitiostanol creëert een situatie voor oestrogeen gebaseerde weefsels die leid tot weefselsterfte, een bijzonder goede eigenschap voor kankerweefsel dat groeit door oestrogeen, tevens laat het de patiënten enigszins wat gewicht aankomen.

Nu ben ik totaal niet bekend met designer roids en zodoende ook niet met epi, maar dikgedrukte klinkt echt als een of andere f**got die een studie ooit sterk verkeerd heeft geinterpreteerd :roflol:

Precies wat ik dus al dacht, ik tel welgeteld 1 case studie. Het is dus ooit in 'n casus toegepast bij 1 persoon en that's it. Wordt dus niet toegepast in Japan tegen borstkanker.

Het word volgens mij inderdaad niet op grote schaal toegepast. Ik lees dat er wat experimenten zijn uitgevoerd met het middel, die bleken op zich succesvol.

• Topic Starter Topic Starter
Tot nu toe ben ik wel wat meer te weten gekomen.

Maar nog niet genoeg om het zomaar te gaan proberen ik zou graag nog meer info willen en ervaringen het liefst onderbouwd. Zijn er geen feiten en cijfers bekend?

Een soortgelijke wiki.info pagina met alle facts etc

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Kijk ik vraag me af hoe schadelijk het is? Met wat is het te vergelijken? Groeit alles ervan (organen).? Remming van zaadvorming?

van een dbol- winny - oxandrolone_ oxy- weet ik wel hoe werkt maar dit..?

Is het minder schandelijk dan de andere aas orals ..?

Laatst bewerkt:
Tot nu toe ben ik wel wat meer te weten gekomen.

Maar nog niet genoeg om het zomaar te gaan proberen ik zou graag nog meer info willen en ervaringen het liefst onderbouwd. Zijn er geen feiten en cijfers bekend?

Een soortgelijke wiki.info pagina met alle facts etc

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Kijk ik vraag me af hoe schadelijk het is? Met wat is het te vergelijken? Groeit alles ervan (organen).? Remming van zaadvorming?

van een dbol- winny - oxandrolone_ oxy- weet ik wel hoe werkt maar dit..?

Is het minder schandelijk dan de andere aas orals ..?

Het probleem met een designer steroid is dat deze niet op grote schaal is toegepast zoals bijvoorbeeld bij de middelen die je opnoemt. De studies die vereiste zijn bij globaal humaan gebruik zijn ook niet uitgevoerd.
In mijn beleving is Epistane een relatief veilig steroïde, die je kan gebruiken als eerste kennismakingskuur.

Het onderdrukt de HTPA dus remt de zaadvorming, er zijn geen gevallen bekend van vergrote organen door Epistane, misschien je lever indien je te hoog doseert en te lang gebruikt.
Er zijn wel degelijk feiten en cijfers bekend, deze zal je moeten opzoeken in de wetenschappelijke literatuur.

Ik vind persoonlijk dat als je te huiverig bent voor de bijwerkingen je niet met middelen als met AAS gaan kuren. De prijs voor de meeste bijwerkingen van een middel kan men uitreiken aan AAS.

Terug
Naar boven