Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zo bang bent voor de sides moet je er van af blijven man. Je hoort een kuur bewust, maar ook relaxt in te gaan. Ik ben van mening dat als je je maar flink genoeg focust op sides je ze ook zult krijgen.
Sorry vind dit een hele domme opmerking, ik ben niet een persoon die zomaar iets gaat doen. Ik wil eerst het fijne er vanaf weten. Dit is toch logisch of niet dan, je gaat toch niet iets gebruiken als je niet weet wat het doet..?
Dat is het ook, maar je weet al wat de sides zijn nu, die zijn al een aantal keer uitgelegd plus dat je zelf hopelijk onderzoek hebt gedaan. Je komt op mij over alsof je eigenlijk ontzettend bang bent dus vandaar mijn opmerking. Mocht ik mis zitten dan mijn excuus.

Ik ben niet ontzettend bang, maar ik weet nu wat sides, maar niet concreet, ik wil alles weten, daar ben ik naar opzoek. Nu komt ook naar voren dat het de zaadvorming remt dat soort dingen wil ik graag weten![]()
Sides zijn heel erg persoonsgebonden, dat maakt 't moeilijk.Dat hoor je idd wel te weten ja.. Wist je al het 1 en ander voor je je vraag hier stelde? Geen aanval overigens, gewoon benieuwd. Overigens hoeft zaadvorming niet heel drastisch te verminderen, ik ken mensen die zeggen dat er nauwelijks nog stuifmeel uitkomt terwijl ik nog zowat een soeplepel kwakte na 9 maand on te zijnSides zijn heel erg persoonsgebonden, dat maakt 't moeilijk.